ברוך דיין האמת

הגאון רבי חיים יהודה ארנפלד זצ"ל

חייו של הגרח"י ארנפלד, שהיה 'חברותא' מיתולוגי של ראש ישיבת סלבודקה וחבר מועצת גדולי התורה, ניצלו בעבר בעזרת השתלת כבד, אך מאז הוא נחלש - והיום נפטר (דיין האמת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בשעה זו (ראשון) נערכת הלוויתו של הגאון רבי חיים יהודה ארנפלד, מחשובי האברכים בבני ברק, שנפטר הבוקר בבית החולים 'מעיני הישועה' בעיר, והוא בן 67.

המנוח זצ"ל, שהיה חבר באחד ההרכבים של 'בד"צ בני ברק' של הגר"נ קרליץ זצוק"ל, היה מוכר בעיר ומחוצה לה כמי שהשקיע את רוחב תבונתו בעמל התורה, כמו גם בהשכנת שלום בין איש לרעהו.

במשך שנים רבות היה הגרח"י ארנפלד 'חברותא' מיתולוגי של ראש ישיבת סלבודקה הגאון רבי ברוך רוזנברג זצ"ל, חבר מועצת גדולי התורה. השניים התמידו ופלפלו בעומק סוגיות הש"ס, גם בימים חמים מאוד - בשנים בהן לא היה מזגן בביתו ראש הישיבה, והזיעה נגרה מפניהם.

הגר"נ קרליץ והגר"ב רוזנברג זצ"ל, אליהם היה המנוח מקורב מאוד (ללא קרדיט)

בהמשך מונה הרב ארנפלד לשמש ראש חבורת 'חושן משפט' בכולל 'חזון איש' הישן, בקומה התחתונה של הבנין המפורסם שברחוב סמטת האר"י בבני ברק.

לפני כעשור חלה המנוח זצ"ל ונזקק להשתלת כבד - שהצילה את חייו, אך מאז הלך ונחלש בהדרגה, עד שהתקשה לאחרונה לצאת מביתו. לאחרונה הוא אושפז במרכז הרפואי מעייני הישועה בעיר, שם כאמור הסתלקה הבוקר נשמתו.

הלוויתו יצאה בשעה 15:00 מביתו שברחוב אור החיים 31, ועבר דרך כולל חזון איש - בדרכה כעת לבית העלמין של נציבי ישיבת פוניבז'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר