ביום העצמאות

החייל החרדי יקבל את תואר 'מצטיין הנשיא'

לפני שנתיים, בקושי ידע רפאל כהן איך להשתמש ב-Word. כיום, הוא עורך הדיגיטל הראשי של גלי צה"ל, ויפוך לאחד ממצטייני הנשיא בטקס שייערך ביום העצמאות הבא (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: פרייעמי וייסמן)

החייל החרדי רפאל כהן, עורך הדיגיטל הראשי של גלי צה"ל, יקבל את 'מצטיין הנשיא' ביום העצמאות הקרוב מידיו של נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין.

רפאל, חייל חרדי המשרת בגלי צה"ל, גדל והתחנך באשדוד ולמד בישיבת אור לציון בירושלים. זמן קצר לאחר ששובץ במחלקת הדיגיטל של גלי צה"ל, מונה לעורך הדיגיטל הראשי.

כהן, הפך להיות עורך הדיגיטל הראשי בגלי צה"ל למשך פרק הזמן הארוך ביותר מאז הוקמה מחלקת הדיגיטל לפני מספר שנים בתחנה הצבאית.

(צילום: נועה שינדלר, גלי צה"ל)

עם הפרסום, מיהרו חיילי וחיילות גלי צה"ל לפרגן לקולגה שלהם לעבודה.

כך לדוגמה כתבה ליה ספילקין כתבת המשטרה והמשפט של גל"צ: "לפני שנתיים רפאל נכנס לקד"צ במחלקת הדיגיטל בגל"צ, כשהוא בקושי יודע להשתמש ב-Word, היום הוא כבר עורך הדיגיטל הראשי, ובדיוק הרגע הוכרז שהוא מצטיין הנשיא לשנת 2020. אתה השראה".

טקס מצטייני הנשיא יתקיים ביום העצמאות ובו יקבלו כ-120 חיילים את אות "מצטיין הנשיא" מאת נשיא המדינה ריבלין. כל החיילים המקבלים את האות נדרשים להיות מצויינים בתחומם וכן לעמוד בפני מספר וועדות הבוררות רק את הטובים והטובות ביותר שלבסוף יקבלו את האות הנכסף.

סמל נועם טובול, חייל הגדוד החרדי 'נצח יהודה' קיבל בעבר את האות (צילום: עמותת נצח יהודה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר