ליברמן ממשיך לקפוא

מהפך: לאחר תקופה; הליכוד מוביל בסקרים

בסקר שמפורסם הערב, בשני הערוצים הגדולים, הליכוד מפתיע ועוקף במספר המנדטים את כחול לבן • ליברמן ממשיך לקפוא • הליכוד תוקף את בן גביר, "אם יפרוש, ננצח" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/FLASH90)

לאחר תקופה ארוכה, שכחול לבן הביסה את הליכוד; גם בסקרים וגם בתוצאות הבחירות. הערב (ראשון), לראשונה חל מהפך והליכוד מצליח להשיג את כחול לבן בכל הסקרים. בליכוד מיהרו לתקוף את בן גביר - בעקבות הסקר.

לפי התוצאות של הסקר, שפורסם ב-'N12', הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר וזוכה ל-34 מנדטים, כאשר כחול לבן מזנבת אחריה עם 33 מנדטים.

בקרב המפלגות החרדיות, אין שינוי גדול, ושתי המפלגות זוכות כל אחת בשמונה מנדטים, ימינה בראשותו של בנט מקבלת בסקר זה שבעה מנדטים.

בשאר המפלגות, גם אין הרבה שינוי, הרשימה הערבית המשותפת מקבלת 13 מנדטים והמפלגה המשותפת להעבודה ומרץ מקבלות עשרה מנדטים. ליברמן ממשיך לקפוא ומקבל 7 מנדטים ו'עוצמה יהודית' זוכה לסה"כ 1.5%.

בסקר שפורסם הערב ב'כאן 11': הליכוד גם מוביל וזוכה למספר מנדטים גבוה יותר, של 35 מנדטים, כחול לבן ממשיכה להזדנב אחרי הליכוד וזוכה לקבל - 34 מנדטים.

בסקר הזה, המפלגות החרדיות יורדות במספר המנדטים; ש"ס שומרת על כוחה בסקרים האחרונים ומקבלת שמונה מנדטים ואילו יהדות התורה יורדת ומקבלת שבעה מנדטים.

הרשימה הערבית המשותפת, מטפסת וזוכה ב-14 מנדטים המפלגה המשותפת להעבודה ומרץ מקבלת תשעה מנדטים בלבד.

מי שעוד יורד בסקר, זוהי מפלגת ימינה שמקבל סך הכל שישה מנדטים, איווט ליברמן ומפלגתו ממשיכות לקפוא גם בסקר זה ומקבלים שבעה מנדטים. עוצמה יהודית לא עוברת את החסימה גם פה.

מפלגת הליכוד שהיא כאמור המפלגה הגדולה על פי הסקרים, כבר הספיקה להגיב לתוצאות ואמרו: " משמעות הסקר הערב: אם בן גביר פורש, יש 61 וממשלת ימין".

בעוצמה יהודית הגיבו לסקרים הערב ואמרו: "משמעות הסקר של ערוץ 12 הערב היא ברורה: הליכוד לא יכול להקים באף קונטסלציה ממשלה בלי 4 המנדטים של עוצמה יהודית. הבלוק יגדל מ-55 ל-57, אך בלי עוצמה יהודית מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית. הגיע הזמן שבליכוד יפסיקו את המתקפות נגד עוצמה יהודית, אלא אם כן יש שם גורמים ששוקלים תכניות אחרות".

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר תקף את הודעת הליכוד ואמר: "אנחנו מבינים שהליכוד רוצה לקבל יותר מכחול לבן כדי להיות ראשונים ברוטציה עם גנץ (שמאל, חלש) אבל לנו חשוב להקים ממשלת ימין מלא מלא של 61, ורק עם עוצמה יהודית תקום ממשלת ימין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר