ברוך רופא חולים

לאחר הניתוח בראשו: אלי ביתאן חזר לשדר

אלי ביתאן שמגיש את תכנית הבוקר של רדיו מורשת לצדו של מנדי גרוזמן, נעדר כמה שבועות לאחר שנאלץ לעבור ניתוח בראשו. היום חזר לשדר אחר תקופת החלמה (אנשים, ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ביתאן הבוקר ברדיו (צילום: מנדי גרוזמן)

אחרי חופשת מחלה ארוכה: איש התקשורת החרדי, אלי ביתאן, חזר הבוקר (ראשון) לשדר את תכניתו 'מנדי ביתאן' ברדיו 'כאן מורשת' לצד חברו הטוב מנדי גרוזמן - זאת לאחר שנעדר במשך חודש בעקבות ניתוח ראש מורכב שעבר.

לפני כ-4 שנים התגלה אצל ביתאן גידול לא סרטני בחלל האוזן הפנימי אשר חיבל בשמיעה שלו ויצר סכנת זיהום. מאז הוא עבר שלושה ניתוחים, שהאחרון בהם היה לפני חודש, הניתוח כאמור עבר בשלום.

בפוסט שפרסם היום ביתאן בפייסבוק הוא חשף, כי יאלץ לעבור עוד ניתוח בסדרת הניתוחים: "לפני חודש בדיוק אושפזתי בבית החולים, והיום חזרתי לשדר. לצערי זה כנראה לא האחרון שבסדרת הניתוחים כפי שקיוויתי, אבל ההחלמה רצה מהר מהרגיל".

כזכור, רבים מחבריו ואוהביו לקחו על עצמם קבלות שונות לרפואתו. בקבוצת WhatsApp בת 250 משתתפים, עקבו בדאגה אחר מצבו. חבריו של ביתאן הרבו להתעניין ולדרוש בשלומו במהלך ההכנות לניתוח, בעיצומו ובכל תקופת ההחלמה וכדי להסדיר את הדברים, עמיתו להגשה מנדי גרוזמן פתח קבוצת עדכונים, אותה כינה בהומור - "דוברות הגר"א ביתאן".

בהמשך דבריו התייחס איש התקשורת לקבוצת העדכונים שפתח גרוזמן ושם עקבו החברים בדאגה אחר מצבו הרפואי: "היה שלב כלשהו בהחלמה מהניתוח שהרגשתי כמו שחשים גדולי ישראל הישישים כשהם מבינים שהנכד מריץ עליהם סיבוב. מערך הדוברות של ידידי כאח לי החתן המהולל מנדי גרוזמן הפך להיות כל כך משובח, שאפילו קרובי משפחה שלי הפסיקו להתפלל לרפואתי, מחשש שאז מענדי יפסיק את ההברקות והחידודים", כתב בהלצה.

לסיום הודה לכל חבריו שהתפללו, דאגו ותמכו במהלך תקופת האשפוז: "תודה לכל אחד ואחת מכם על האיחולים, הביקורים, השוקולד, הלבבות והלייקים, הברכות והשירים. מי שלא הספיק לבקר יכול לעשות זאת לאורך כל השנה הקרובה ולצאת ידי חובת המצווה", סיים בהומור.

ברוך רופא חולים!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר