בחירות 2020

נתניהו שוקל להכריז: "זו הקדנציה האחרונה שלי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקל להכריז כי הקדנציה הקרובה - היא הקדנציה האחרונה שלו כראש ממשלה - כך דווח ב'חדשות 12'. נתניהו: "לא אמרתי, כוחי במותני" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נתניהו, אמש (צילום: omer Neuberg/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקל להכריז כי הקדנציה הקרובה - היא הקדנציה האחרונה שלו כראש ממשלה ולאחר ארבע שנים לא יתמודד שוב בבחירות, כך דווח בחדשות 12. גורמים בליכוד הסבירו כי נתניהו זקוק לארבע שנים אחרונות בתפקיד כדי לממש את חזונו.

על פי סקר פנימי במפלגה, הכרזה כזאת עשויה להביא לליכוד מנדטים נוספים ונותנת סיכוי ריאלי להגיע ל-61 מנדטים לגוש הימין, אך יחד עם זאת ממצאי הסקר לא היו חד משמעיים ולכן אי אפשר לבנות בוודאות על היעילות של המהלך.

מוקדם יותר אמר נתניהו בראיון ל'רדיו ירושלים' כי "אני מעריך שאם נגיע ל-60, נרכיב את הממשלה. הממשלה של גנץ לא תוכל להגן על ישראל כי היא תהיה תלויה בתמיכה של אחמד טיבי ואיימן עודה".

נתניהו יבקש מבוחרי 'הליכוד', בעיקר אלו שלא יצאו להצביע בבחירות האחרונות, שהפעם יצאו להצביע ויתנו לו להשלים את המהלכים המדיניים מול נשיא ארה"ב דונלנד טראמפ. בליכוד אף אישרו שהמהלך עלה על השולחן, אך כרגע האפשרות לא נראית מעשית.

נתניהו עצמו הגיב בראיון לרדיו 'גלי ישראל' לדיווח ואמר: "לא אמרתי לאף אחד שזו הקדנציה האחרונה שלי, כוחי במותני".

בתוך כך, נתניהו התייחס מוקדם יותר לתקיפה הלילה בדמשק, ואמר כי "הם יודעים שהם תוקפים אותנו ואנו ערוכים לתקוף אותם ולחסל אותם. העשור האחרון הוא העשור עם הכי פחות נפגעים של חיילים ואזרחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר