6 ימים לבחירות

נתניהו: "התסכול של בן גביר הוא לא מרשם לפעולה"

ראש ממשלת ישראל בפניה ישירה לאלו שהסתפקו אם להצביע בבחירות בשבוע הבא לרשימת 'עוצמה יהודית', מסביר: "אנחנו קרובים לניצחון. אל תבזבזו את קולכם" (פוליטי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
נתניהו ובן גביר (צילום: Tomer Neuberg/Pool/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך ב'בליץ' ההסברתי נגד מי ששוקלים להצביע לרשימת 'עוצמה יהודית' בבחירות שיתקיימו בעוד פחות משבוע.

בנאומו ב'כנס ירושלים' אמר נתניהו לקהל ולצופים בבית: "אם יש פה מי שמתכוון להצביע ל'עוצמה יהודית', אני אומר להם: אל תבזבזו את הקול שלכם".

"אנחנו קרובים מאוד מאוד לניצחון. התסכול של בן גביר הוא לא מרשם לפעולה", הסביר ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בהתייחס לכעסו של בן גביר על אי-שילובו במפלגת הציונות הדתית.

ובנושאים אחרים שעל סדר היום: נתניהו הכריז כי אישר לפרסם להפקדה 3000 יחידות דיור באזור E1 הסמוך לירושלים, מקום אותו מנעו בעבר הממשלים האמריקניים לפתח, משום שהוא קוטע רצף טריטוריאלי למדינה פלסטינית עתידית.

נתניהו בכנס. עוקץ את גנץ (צילום : יהודה גרובייס)

באשר ל'עסקת המאה' של הנשיא טראמפ אמר ראש הממשלה: "הבאנו הצהרה נשיאותית לפיה ארה"ב תכיר בהחלת הריבונות הישראלית בבקעת הירדן וצפון ים המלח ובכל הישובים, קטן כגדול, ביהודה ושומרון".

"מה נדרש מהפלסטינים בכדי להשלים את המו"מ? להפסיק תשלום למשפחות מחבלים, למשוך תביעותיהם נגד ישראל בביה"ד הבינלאומי, להימנע מלפעול להכרה בפלסטין כמדינה עצמאית במוסדות בינלאומיים, להכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית, לוותר כליל על זכות השיבה. הם חייבים להכיר בירושלים המאוחדת כבירת מדינת ישראל, לפרז את עזה ולפרק את החמאס מנשקו, להפסיק את ההסתה נגדנו, להחיל חוקה דמוקרטית לפיה מבטיחים חופש הצבעה, חופש עיתונות, חופש דת".

ראש הממשלה עקץ את יו"ר כחול לבן ואמר "בני גנץ הוא חיקוי. גנץ זה כמו ביבי ב'עלי-אקספרס'... הוא רוצה לקחת חלק מהגוש שלנו, כבר ניהל מגעים ולשמחתי סיכלתי אותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר