פרסום ראשון

וועדת הבחירות הורתה: "למנוע אפליה למחזיקי סלולרי כשר"

מנכ"לית ועדת הבחירות, הורתה למנוע אפליית קליטת עובדים חרדיים - מחזיקי טלפונים כשרים מתפקידי פיקוח על טוהר המידות. ח"כ ארבל ל'כיכר': "נמגר כל אפליה נגד חרדים" (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/FLASH90)

בעקבות דרישתם של ח"כ משה ארבל (ש"ס) ונציג יהדות התורה בועדה עו"ד אברהם יוסטמן, הנחתה מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית לפעול למניעת אפליית קליטת עובדים ועובדות חרדיים מחזיקי טלפונים כשרים מתפקידי פיקוח על טוהר המידות.

ח"כ משה ארבל מסר ל'כיכר השבת': "אני מודה למנכ"לית ועדת הבחירות שנאותה לפעול למניעת הפלית עובדים ועובדות חרדיים מחזיקי טלפונים כשרים מתפקידי פיקוח על טוהר הבחירות. אנו נמשיך לפעול למגר כל תופעה פסולה של הדרת חרדים מתעסוקה בכלל המגזרים".

יצוין, כי כבר במערכת הבחירות הקודמת פעלו הח"כים החרדים לאפשר לאזרחים אשר מחזיקים במכשיר טלפון כשר שיוכלו לשמש כמזכירי קלפי בבחירות הקרובות. זאת לאחר שבבחירות המקומיות מנהלי בחירות באזורים מסוימים סירבו לקבל מועמדים שאין ברשותם מכשיר טלפון מתקדם.

החרדים, ובראשם ח"כ אורי מקלב דרשו לאפשר למחזיקי טלפון כשר לכהן כמזכירי קלפי, וטענו כי בבחירות לרשויות המקומיות, חלק ממנהלי הבחירות לרשויות המקומיות, סירבו לקבל מועמדים למזכירי קלפי שאינם מחזיקים ברשותם מכשיר טלפון שאינו כשר ואינו מאושר על ידי גדולי ישראל. בעקבות פניות, הורתה סגנית המפקחת הארצית על הבחירות, למנהלי הבחירות שאין לפסול מועמדים על רקע אי החזקת טלפון חכם.

מוועדת הבחירות נמסר כי "ועדת הבחירות המרכזית מגייסת מזכירי ועדות קלפי בהליך שקוף ושוויוני, במסגרת הליך זה יורשו כל אדם אשר עומד בתנאי הסף להגיש מועמדות ובכלל זה כל מועמד אשר מחזיק בכל מכשיר טלפון ניד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר