המסע ההיסטורי

לקראת הבחירות: שר התורה במסע בזק ברחבי הארץ

דרמה של הרגע האחרון: בעקבות המערכה הגורלית לקראת הבחירות והחשש מאדישות הציבור, מרן שר התורה החליט לצאת למסע בזק לעורר את ההמונים לצאת לקלפי (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

"מי רואה אותו יוצא" זועקת הסיסמה בראשי חוצות בריכוזים החרדיים לקראת מסעו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי לקראת הבחירות שייערכו בשבוע הבא. המסע הוכתר בשם "לבקש רחמים". מסע שנועד לעורר את הציבור לקראת הבחירות.

דגל התורה ממשיכה להציב במרכז קמפיין הבחירות שלה את מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי. והפעם – ימים ספורים לפני פתיחת הקלפיות – מוציאה המפלגה את הטנדר החדש שמשמש את מרן, שבאמצעותו ידלג מנהיגה הרוחני של המפלגה בין עצרות הבחירות ברחבי הארץ החל מהערב.

מסע ההתעוררות והזעקה יחל הערב בשעה 18:30, במעמד גדול שיתקיים בישיבת 'עטרת שלמה' במודיעין עילית, בראשות מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ורה"י הגר"ג אדלשטיין.

המסע ימשיך גם מחר, יום רביעי, כאשר מרן שר התורה יגיע למעמד המרכזי בצפון הארץ, שיתקיים בעיר טבריה, באולם ארמוניה בשעה 20:00. (נשים באולמי ענבל). ביום חמישי בשעה 19:00 יוביל מרן שר התורה עצרת תפילה והתעוררות מרכזית בכותל המערבי בהשתתפות רבבות.

במוצאי שבת ייסע מרן שר התורה לעיר בית-שמש, שם תערך בשעה 20:00 עצרת ענק ברחובה של עיר, ברחוב נחל ניצנים - רמה א'. ביום ראשון תערך עצרת ענק בעיר בני ברק.

מסע הבזק יצא לפועל בעקבות העובדה שבימים האחרונים בכירים ביהדות התורה הביעו את דאגתם מכך שהציבור לא ער לסכנות האדירות שהבחירות הקרובות טומנות בחובן, ויש סכנה שהציבור, שעייף ממערכות הבחירות החוזרות, יישאר בביתו ולא יתגייס באופן מלא למען הצלחת רשימת יהדות התורה.

בעקבות כך גדולי ישראל החליטו להטריח עצמם ולהגיע לסדרות המעמדות הגדולים על מנת לעורר את הציבור ולהבהיר את גודל השעה.

כזכור, במערכות הבחירות האחרונות בשנה האחרונה, השתתף מרן שר התורה בעצרות ענק בערים השונות, שעוררו את הציבור לתמוך ביהדות התורה, והרחיבו משמעותיות את מעגלי התמיכה במפלגה.

ירח טוקר מצוות האסטרטגיה של יהדות התורה ודובר המסע אומר ל'כיכר השבת' כי אין ספק שההירתמות של מרן שר התורה תעורר את הציבור מאדישותו. "הוכח שלמרן שר התורה יש אהדה חוצת מגזרים והשפעה על קהלים רחבים, ואין יהודי של מתרגש לראות את זיו פניו ולהתברך מפיו".

לדברי טוקר "המסעות ברחבי הארץ יפעלו את פעולתם ויעוררו את הציבור לצאת לקלפי ביום הבחירות, לקיים את מצוות 'ועשית ככל אשר יורוך', וכיום כבר כולם מבינים שרק עם התגייסות טוטאלית נוכל לנצח את המערכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר