נוסעים, שימו לב

מחר: נהגי 'אגד תעבורה' ישביתו את הקווים

גוש עציון, עוטף בנימין, נתניה, מעלה אדומים, מבשרת ציון, גבעת זאב ועוד יישארו מחר ללא תחבורה ציבורית, וזאת בשל שביתת ועד הנהגים של "אגד תעבורה" (תחבורה ציבורית)

(צילום: אפי אליאן, מתוך ויקיפדיה)

ועד הנהגים של חברת 'אגד תעבורה' הודיע על השבתת קווי התחבורה הציבורית מחר (רביעי) בערים נתניה, מעלה אדומים, מבשרת ציון, גבעת זאב, גוש עציון, הר חברון, קרית ארבע ועוטף בנימין.

השביתה תחל מחר בשעה 5:00 בבוקר, ותסתיים כעבור עשר שעות, בשעה 15:00 בצהריים.

לטענת הוועד, הסיבה לשביתה מקורה במחאת הנהגים על מה שהם מכנים "גרירת רגליים מצד ההנהלה במו"מ לכינון הסכם קיבוצי בחברה ובתהליך הגישור אשר מתקיים זה מספר שבועות".

בנוסף הם טוענים כי ההנהלה מסרבת להיענות לדרישות דוגמת תוספת סיכון לנהגים בגוש עציון ובעוטף בנימין, קווים בהם חשופים הנהגים לאיומי זריקות אבנים ומקרי אלימות. עוד מתנגדת ההנהלה לתוספות לנסיעות לילה, הכרה בוותק ותשלום אש"ל.

לדברי ראיד משעל, יו"ר וועד העובדים: "במהלך תשע ישיבות ניסינו לבוא לקראת ההנהלה ככל שיכלנו - התפשרנו על 3 מליון שקל והתמקדנו בדרישות בסיסיות בלבד, אך ההנהלה מתבצרת ומוכנה לשינוים מינוריים בלבד. במה מדובר בסופו של דבר?. אנחנו מסכנים את חיינו מדי יום בקווים בגוש עציון ובעוטף בנימין. מביש שאנחנו נאלצים להילחם על זכות בסיסית כמו תוספת סיכון".

מאגד תעבורה נמסר בתגובה: "לצערנו, למרות שהנהלת החברה הסכימה לחבילת שיפורים נרחבת, בחר ועד העובדים בגיבוי ובהנעה של ארגון כוח לעובדים, להשבית את השירות. זאת, תוך הישענות על הדרישה לתוספת סיכון - תוספת שנהוגה כבר כיום בקווים ממוגני ירי ואבן. אנחנו סבורים שאין הצדקה לשביתה הזו ומצטערים על הקלות שבה שגרת החיים של הנוסעים נפגמת כתוצאה ממהלך זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר