'עוצמה' תפרוש?

נתניהו ביקש להיפגש; הרב דב ליאור סירב

ראש הממשלה בנימין נתניהו נענה בסירוב כאשר ביקש מהרב דב ליאור להיפגש עימו • "אין שום מחיר בעולם שיכול לגרום לי לבטל את האידאולוגיה בה אני מאמין", כתב לנתניהו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Gershon Elinson/Flash90)

במסגרת מאמציו להביא לפרישת מפלגת 'עוצמה יהודית' מהמירוץ לכנסת, ביקש ראש הממשלה בנימין נתניהו להיפגש עם הרב דב ליאור - אך נענה בשלילה.

הרב דוב ליאור, רבה של עוצמה יהודית ומבכירי רבני ופוסקי הציונות הדתית, הגיב במכתב ששלח היום (שלישי) לנתניהו כי הוא אינו יכול לבטל את האידאולוגיה שלו.

"פנו אליי בשמך שאתה מעוניין לשוחח איתי בנוגע להמשך דרכה של מפלגת 'עוצמה יהודית', ולבקש שאני אפרסם מכתב הקורא לה לפרוש מההתמודדות בבחירות".

"אני מצטער מאוד שאיני יכול למלא את בקשתך לקרוא ל'עוצמה יהודית' לפרוש, היות ואני רואה בה תנועה שמאמינה בעקרונות שאני דוגל בהם, ואין שום מחיר בעולם שיכול לגרום לי לבטל את האידאולוגיה בה אני מאמין", כותב הרב ליאור לנתניהו.

הרב חותם את מכתבו: "אני מאחל לך שתצליח במלאכת הרכבת הממשלה, ושזו תהיה ממשלה ימנית אמיתית, לכבודה של האומה ולכבודה של ארצנו השלימה ומיושבת יהודים לכל אורכה ורוחבה. עלה והצלח לטובת מדינת ישראל, והשם אלוקי מערכות ישראל יתן לך את הכוח והתבונה הנכונה לנווט את ספינת ישראל במים הסוערים".

בעוצמה יהודית מוסרים: "הרב דוב ליאור שליט"א, גדול הפוסקים בציונות הדתית, כתב לראש הממשלה את הדברים הפשוטים והברורים: אין טעם שראש הממשלה ייפגש עם הרב, משום שבליכוד יודעים היטב שהסיכוי היחיד של גוש הימין להגיע ל-61 מנדטים הוא רק עם ארבעת המנדטים של עוצמה יהודית. עוצמה יהודית רצה עד הסוף, ובעזרת השם תמנע בחירות רביעיות ותביא את הניצחון לימין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר