שוב פקקים ב'כביש רמות'

המשטרה חוסמת; עשרות אלפים סובלים • 'הם משועממים'

בשבועות האחרונים חוסמת ניידת משטרה נתיבים ב'כביש רמות', לכיוון השכונה החרדית, גם בשעות מוזרות במיוחד, כשהיא גורמת כך לפקקי ענק בציר התחבורתי העמוס • התושבים מאשימים (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הפקקים הבוקר בשעה 11 (צילום: א.פ)

תושבי שכונת רמות הירושלמית, סובלים רבות מפקקים בכניסה וביציאה מהשכונה הגדולה בישראל. הציר הפקוק בשעות העומס מהווה נתיב תחבורה להר חוצבים ובכלל לירושלים מכיוון כביש 443.

בשבועות האחרונים נוסף להם סבל חדש והפעם ביוזמת משטרת ישראל. בשעות שונות מגיעה ניידת משטרה עם מתנדבים וחוסמת שניים מהנתיבים בכביש אחרי הצומת לכיוון השכונה. כתוצאה מכך נגרמים במקום פקקי ענק.

גם הבוקר סמוך לשעה 11 חסמה המשטרה את הנתיבים ובמקום החל פקק תנועה גדול. רק לאחר כ-20 דקות זזה הניידת לצד ואפשרה לתנועה לעבור.

על פי שמועות בשכונה, מפקד המחוז החליט להגביר את הנוכחות באזור ולכן מוצב המחסום בכניסה לשכונה. את המחיר משלמים התושבים שנאלצים להמתין לעתים 25 דקות כדי להיכנס לשכונת המגורים שלהם כדי לאסוף את הילדים מהגנים או לחזור לביתם ואזרחים רבים נוספים שחולפים בציר המרכזי והעמוס הזה.

"לא ייתכן שבגלל שעמום של מתנדבים נקודת רמות/גבעת זאב, אנחנו תושבי השכונה צריכים להיתקע שעות בפקקים", אומר ל'כיכר' אחד התושבים. בקבוצות הוואטסאפ של השכונה מובע זעם רב על התנהגות המשטרה החד צדדית ומבלי ליידע ולהסביר לתושבים לפחות מתי המשטרה מתכוונת לחסום את הכביש.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "ככלל המשטרה פועלת בכל שעות היממה על מנת לטייב את איכות החיים של האזרחים, ומטבע הדברים אין אנחנו מפרטים מיידע על פעילות מבצעית של משטרת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר