שינוי של הרגע האחרון: מרן שר התורה יגיע לצפת במקום לטבריה

מרן שר התורה נענה לבקשתם של רבני ותושבי העיר צפת שפנו למרן שר התורה וביקשו שהעצרת שתוכננה להתקיים בטבריה תתקיים בעירם. לקראת חצות, מרן שר התורה קיבל בקשתם, והדפסת 'יתד נאמן' נעצרה על מנת להכניס את הידיעה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יעקב כהן)

אחרי עשרות שנים שבהן לא הגיע לעיר צפת, היום, רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי יגיע לעצרת התעוררות וזעקה מיוחדת שתתקיים בעיר ברוב עם. מדובר בחלק ממסע ההתעוררות אליו יצא מרן שר התורה על מנת לעורר את לב העם לקראת הבחירות הקרבות ולקרוא לציבור להצביע ליהדות התורה.

המעמד המדובר שהיה אמור לתת מענה לאזור הצפון כולו, תוכנן בתחילה להתקיים בעיר טבריה, אולם במהלך יום שלישי עלו רבני העיר צפת לבית הגר"ח בבקשה לקיים עצרת גם בעירם.

טענתם הייתה, כי במערכות הבחירות האחרונות התקיימו העצרות של אזור הצפון בעיר טבריה ובערים נוספות, ותושבי צפת לא זכו עד כה שעצרת בהשתתפות מרן שר התורה תערך בעירם.

בעקבות כך, אתמול, לקראת חצות, החליט מרן שר התורה להיענות לבקשות הרבות, והעצרת המרכזית המיועדת לאזור הצפון, תתקיים היום בערב בעיר הקודש צפת, בהשתתפות רבבות עמך בית ישראל, שיגיעו לראות את פניו של גדול הדור, שזה כמה עשורים לא הגיע לעירם.

ההחלטה להזיז את מיקום העצרת לוותה בדרמה לא קטנה, כאשר ההחלטה על כך התקבלה כאמור ברגע האחרון, רק לקראת חצות, ועיתון יתד נאמן כבר הורד לדפוס. בעקבות השינוי הדרמטי ההדפסה נעצרה וזאת על מנת לפרסם בעיתון עבור תושבי הצפון את המיקום החדש: אולם תומר דבורה ברחוב דוד אלעזר 89, בשעה 20.00.

עצם הגעתו של מרן שר התורה לעיר צפת היא דרמטית לא פחות מאחר וב-20 השנים האחרונות הוא לא ביקר כלל בעיר. יש לציין שלפני זה, לאורך שנים רבות, נהג מרן שר התורה לעלות בכל שנה בבין הזמנים לעיר צפת, שם היה נוהג לכתוב את ספריו. כשעלו רבני צפת למרן שר התורה, זכר לעיר חסד נעורים, והחליט להגיע שוב לעיר הקודש צפת ולקיים בה את עצרת ההתעוררות והזעקה הגדולה לקראת הבחירות הקרובות.

מסע הזעקה והתעוררות ימשיך גם מחר, יום חמישי, כאשר בשעה 19:00 תערך עצרת תפילה והתעוררות מרכזית על יד שריד בית מקדשנו, בכותל המערבי בהשתתפות רבבות. במוצאי שבת תערך עצרת בשעה 20:00 בעיר בית שמש, ברחוב נחל ניצנים רמה א', ברחובה של עיר. (נשים ברחוב נחל ערוגות). ביום ראשון תערך עצרת בעיר בני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר