בתגובה לנתניהו

אשכנזי על סערת הדרוזים: "אין לי דבר נגדם"

ראש הממשלה טען כי בהקלטות נשמע הרמטכ"ל לשעבר מדבר נגד העדה הדרוזית, והיום הגיב על כך: "אם נתניהו לא מתבייש במה שהוא אומר - אני מתבייש בשבילו". צפו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מרק ישראל סלם)

ח"כ גבי אשכנזי, התארח היום בוועידת מעריב עסקים 2020, התייחס לדרישה לפרסם את הקלטות שיחתו עם היועמ"ש, כשאמר כי הוא "לא מפחד משום דבר", ותקף את ראש ממשלה בנימין נתניהו: "לא מר ביטחון, הוא מר כישלון".

אתמול אמר ראש הממשלה נתניהו: "שמעתי שגבי אשכנזי אמר בהקלטות שלו אמירות מזעזעות על אחינו הדרוזים שקשרו את גורלם לחיילינו. אני חייב את חיי להם. לא אשכח זאת. לחמתי איתם. שלחתי אותם אל הקרב וביקרתי אותם בביקורי תנחומים".

"לשמוע רמטכ"ל שמדבר ככה נגדם זה מזעזע. אני אומר לגנץ ולאשכנזי זו בושה והם חייבים לגנות זאת מייד. צו איסור פרסום מונע ממני לפרט זאת אבל כל אזרח היה מתקומם. לכן אני דורש את פרסום ההקלטות עוד לפני הבחירות".

בתגובה אמר היום אשכנזי: "אני מכיר את העזה הדרוזית 40 שנה. אמא שלי נולדה בסוריה והם הבריחו אותה לארץ בשנות ה-40 של המאה הקודמת. אין לי שום דבר נגדם, להפך, אני בעדם".

"אני לא רוצה להתייחס לכל האמירות, במסגרת הקמפיין הזה שהתדרדרנו בו לתהומות. אם נתניהו לא מתבייש במה שהוא אומר אני מתבייש בשבילו".

בהתייחס לדרישת נתניהו לפרסם את הקלטות שיחותיו עם היועמ"ש, הוסיף: "אני לא נוהג לומר על מה אני מדבר בחדר, אבל אני מדבר עם נתניהו גם בחדר ואני יודע מה הוא אומר לי, לא מה הוא אומר בחוץ. רק לאחרונה הוא ניסה להסביר לי למה אני צריך להיות שר הביטחון הבא של ישראל, ולא עם שליחים. יש את נתניהו של החדר ויש את נתניהו של החוץ. זה חלק מקמפיין גס".

על ההקלטות, הוסיף: "אני לא מפחד משום דבר, עברו על אלפי קלטות, ואני מזכיר לכולם איך זה נגמר. התיק נסגר מחוסר אשמה, נקודה. לגבי 15 הקלטות שמופיעות בבית המשפט - אני יודע מה מופיע שם. ערוץ תקשורת הגיש בקשה לחשוף אותן, ושלוש ערכאות קבעו שמה שהיה צריך להיות מפורסם, והיה רלוונטי לזכות הציבור לדעת, פורסם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר