'כמה חילול ה''

פניו האמיתיות של בצלאל סמוטריץ' - נחשפות

בתיעוד משיחה עם בחורי מכינה קדם-צבאית ברחובות, לקראת הבחירות, נחשף מה באמת חושב בכיר 'ימינה' ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ' על הנהגת הציבור החרדי (פוליטי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
סמוטריץ' נואם בישיבה (צילום: באדיבות 'סרוגים')

שר התחבורה ויו"ר המפלגה החרד"לית 'האיחוד הלאומי', שהינה כיו חלק ממפלגת ימינה, הגיע לדבר השבוע עם בחורי המכינה הקדם-צבאית 'שובו אחים' ברחובות, ובמהלך דבריו לא התאפק והחל לתקוף בחריפות את הנהגתו של הציבור החרדי.

סמוטריץ', שנשאל על ידי אחד מהבחורים על נושא השבת, התגולל בתגובה על יו"ר יהדות התורה השר יעקב ליצמן, ואמר: "כשהיה משבר גשר יהודית בנתיבי איילון, סגרו את הכביש בשבת. מה עשה ליצמן? להילחם על השבת? התפטר מתפקידו כשר והפך להיות סגן שר".

"זה 'ישראבלוף'", החריף סמוטריץ', והוסיף: "אותם תפקידים, אותן סמכויות, אבל הוא את המצפון צריך לנקות... 'אני לא חבר בממשלה שמחללת שבת'... הוא דאג למדינת ישראל? הוא דאג לעם ישראל? לחזק את השבת במדינת ישראל? הוא דאג לנקות את האצבעות שלו".

באשר לנציגי הציבור החרדים האחרים, אמר בכיר 'ימינה': "ברמה המעשית אנחנו פי אלף טובים מהחרדים, גם בדת ומדינה. שאני אספר את הדברים שהיו לי עם דרעי בחדרי חדרים?! לא מעניין אותם כלום, הכל ציניות".

"היחידים שיש להם אחריות ואכפת להם - זה אנחנו. מה הם עשו ב-30 שנות שלטון ברבנות הראשית? סיאבו אותה והשחיתו אותה. כמה חילול השם".

ולסיום, ענה לשאלת אחד הצעירים: "אתה חי טוב עם תעשיית הג'ובים של המועצות הדתיות? עם השם הרע שיש לשירותי הדת?".

צפו במתקפה הבוטה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר