רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • על ההגשה: אבי רבינא בסיוע איציק אוחנה • והשבוע: מי קבע מזוזה באולפן כיכר החדש, בפני מי ישב גפני כ'תלמיד' והיכן תועדו שני הרבנים של ב"ב? (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

• אחרי שסיפרנו לכם על ההרס והחורבן שפקדו את 'אולפן כיכר' הוותיק, בן השנה וחצי, שחולל פלאות בתקשורת החרדית וזוכה לרייטינג חסר תקדים, השבוע זכינו לחנוך את האולפן החדש והמרווח, שכמותו לא נראה מעולם בציבור החרדי. מי שכובד בקביעת המזוזה ממש בדלת הכניסה לאולפן הוא לא אחר מאשר יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, שהרעיף מברכותיו. 'זופניק' עמד נפעם אל מול הידע ההלכתי השוטף של היו"ר, החל ממיקומה של המזוזה ועד לשאלה האם לברך על קביעת מזוזה.

המזוזה של כיכר (צילום: חיים גולדברג)

גם חבר-הכנסת ישראל אייכלר שהתארח בתוכנית 'סוגרים שבוע' עם ישי כהן, שיגר צרור ברכות לבביות ומוסר השכל בצידן, על משימת התקשורת החרדית. לשון הרע לא מדבר ל'זופניק'.

הברכה של אייכלר

• הפוליטיקאים, היחצ"נים, הדוברים, והעיתונאים יודעים כולם כי ימים אלו זו התקופה העמוסה ביותר בחייהם. רגע לפני שהימים המפרכים הגיעו לסיומם, החליטו כולם לנצל ערב אחד לאיחוד כוחות. היה זה בבר המצווה שערך האיש החזק בגור - מוטי בבצ'יק. 'זופניק' שנאלץ להיעדר מהאירוע גילה כי הוא לא באמת חסר לתמונת האחדות המרשימה. איפה תראו בתמונה אחת את דרעי, ליצמן, אלקין, אייכלר ונהרי? הנה לכם:

אחדות שכזו

ואם שאלתם איפה הכסף? ח"כ דוד ביטן לא מתקמצן על חברים והוריד מעטפה יפה לכבוד אב החתן הצעיר.

בקצה השני של האולם לכדנו את איש היח"צ יוסי רוזנבוים מתלחשש עם איש המדיה בלשכת רה"מ עופר גולן, ומנגד את העיתונאי ספי עובדיה בשיחה לבבית עם שר הבריאות יעקב ליצמן וגואל ועקנין.

• ואם כבר אנשים חזקים, 'זופניק' הופתע השבוע לראות את יו"ר 'דגל התורה' משה גפני יושב אי שם כתלמיד לפני רבו לצדו של שלומי פולק, העוזר האישי והאיש החזק של 'דגל'.

• חוגי בית, כנסים, אירועים, נאומים ונסיעות מתישות ומשעממות - כך נראה לרוב סדר היום של העשירייה הראשונה ב'יהדות התורה'. אז מה הפלא ש'זופניק' כמעט התעלף שהוא ראה את התמונות הבאות? אליהו חסיד, התשיעי של 'יהדות התורה' והשני של גור, נצפה בשדה התעופה בבלגיה. 'זופניק' בטוח שחסיד יצליח להביא קהלים חדשים - רק בלי קורונה.

יאיר שרקי לא נוהג לצאת מהבית סתם ככה, אם לא מדובר באירוע חשוב. אך שזה כבר בא, לא יכול להיות שזה יעבור לסדר היום ולא יתועד על ידי צלם הפפארצ'י של 'זופניק'. שרקי שהצטרף השבוע כאברך מן המניין בכולל 'עטרת שלמה' במודיעין עילית, תועד בשיחה בלתי שגרתית עם הצמוד של הרב סורוצקיןאבי רפול ומנהל הרשת יהודה סברניק.

(צילום: איתמר קירשבוים)

• ובצל הסערות המתרגשות חדשות לבקרים בעיר התורה והפקקים בני ברק, 'זופניק' הופתע לגלות את רבני ברק, הרב לנדא והרב רוזנבלט, בסמוך לבית "שארית ישראל". אם 'זופניק' היה תולעת אניסאקיס הוא בטח היה יודע איזה נושאי כשרות עלו על השולחן.

• סופר 'הדרך' שמעון ליברטי זכה לרגעים של נחת במחיצת סגן שר האוצר איציק כהן, ח"כ משה ארבל איש החרדים העובדים והמיועד לח"כ אוריאל בוסו. כל הטוב הזה קרה בכניסה לכינוס החירום של הרבנים למען התנועה הספרדית.

(צילום: יעקב כהן)

• המיקום: הקומה השישית ב'ספרא'. 'זופניק' תפס את רביעיית המוסקטרים בשעת ערב מנומנמת לייזר ראוכברגר, אברהם בצלאל, דוד זוהר ודוד בלומנשטוק כשהם מדסקסים על הדברים החשובים באמת.

• יצא צדיק: זה מה שקרה לסגר"ע ירושלים אברהם בצלאל שעשה את דרכו לספרא בכביש בגין. בדרך, עצר בצלאל למה שנראה כעוד עימות מול שוטרי תנועה. לא הפעם. בצלאל הצדיק התנדב לעזור ליהודי לבטל קנס שניתן שלא בצדק.

ובזירת השבועונים, עריקה נוספת מ'בקהילה' כאשר הפעם אהרן קליגר שזכה ללא מעט הישגים עיתונאיים, מונה למנהל המערכת ב'משפחה' ואריה ארליך מונה לעורך המגזין. ומי ישמש כמשנה לעורך המגזין? ישראל גרובייס. ברכות.

• מוכנים לליל שישי? כי יש כאלה שהחלו את הסופ"ש שלהם, כבר ביום רביעי. אתמול תפסנו את איתי גדסי מ'קול חי' מתפנק על מלאווח תימני לצד שמעון שמואלי, בקמפוס באור יהודה. לבריאות שיהיה.

• הוא ללא ספק אחד הסטארים החרדים הגדולים ברשתות החברתיות עם אלפי עוקבים בפייסבוק ובאינסטגרם שרק מצפים לעוד סטורי של שוקי סלומון. פגשנו אותו השבוע בהופעה של יעקב שוואקי. לצדו – הסבא של בני ברק, צביקה ביגל..

(צילום: אריה לייב אברמס)

• אם אתם נמנים על אוהדיה של השרה גילה גמליאל, עכשיו זה ממש הזמן הטוב להתקשר או לסמס לה מזל טוב לרגל יום הולדתה ה-46. מי שלא הסתפק בהודעת טקסט הוא רב הסלבס מרדכי חסידים שהגיע לחגוג עם השר ומכריה בג'קו. מסעדת השף הירושלמית, הכשרה כמובן.

• המועמד החרדי בליכוד זאב פליישמן עצר השבוע את פעילות המטה לטובת חלאקה לבן משפחה שאמנם אינו בעל זכות הצבעה, אבל בטח הוריו לא יעמדו מנגד ויצאו להצביע.

• ומי שזכה ללחוש היום על אוזנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא לא אחר ממיודענו שמעון ברדי וזאת ימים ספורים לפני הבחירות.

• נראה שתקופה טובה מתחילה כעת בחייו של הזמר איתי לוי. אחרי שהצטרף לצוות השופטים בתוכנית מוזיקה נחשבת, הזמר ממשיך להתקרב לדת. השבוע תפסנו אותו בתפילה ממושכת באוהל הרבי בבורקלין.

איתי לוי

פרסום ראשון! הזמיר המסלסל, אייל גולן, כנראה עובר ימים עמוסים לקראת חתונתו עם דניאל גרינברג. ל'זופניק' נודע כי את גולן, שיעמוד בעוד שבועיים מתחת לחופה בפעם השניה בחייו, יחתן ראש מוסדות 'יביע אומר' הרב יגאל כהן. מקורבים מספרים, כי בשנה האחרונה נוצר חיבור רוחני בין השניים במסגרת שיעורי תורה בהם השתתף הזמר.

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום? 'זופניק' כאן בשבילכם, בכל עת ובכל זמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר