פרסום ראשון

ארבעה אברכים שבו מסקי באיטליה ונכנסו לבידוד

הם בעלי משפחות ברוכות ילדים, ועסוקים בשגרה בלימודם ב'כולל', אך השבוע הם נפשו מעט באתר סקי באיטליה, וכששבו לישראל - נחרדו לשמוע על הישראלי שחלה שם בקורונה (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מוקד מענה לנגיף הקורונה (צילום: Flash90)

פרסום ראשון: ארבעה אברכים נכנסו לבידוד בביתם שבירושלים, לאחר ששבו מאיטליה, בעקבות הוראת משרד הבריאות, שכזכור הוחמרה עם גילוי חולה הקורונה הישראלי הראשון שנדבק במדינה.

על פי הפרטים שהגיעו ל'כיכר השבת', מדובר באבות למשפחות ברוכות ילדים, שהחליטו לפוש מעט מעמל התורה בהיכלו של אחד ה'כוללים' הנחשבים בעיר, ולטוס בעצת רעיותיהם לאתר סקי באיטליה.

מישראל הם המריאו ביום ראשון האחרון, וכבר ביום שלישי, בתום חופשת הסקי המהנה, שבו ארבעת האברכים ארצה ונחתו בנמל התעופה בן גוריון.

לפני מספר שעות, כשנודע על גילוי מחלת הקורונה לראשונה בישראל, בגופו של תושב הישוב אירוס שבאזור השפלה, הוחמרו הוראות משרד הבריאות לשבים מאיטליה - הוראות שהגיעו גם לאוזניהם של האברכים, והכוללות הישארות בבידוד מוחלט.

שר הבריאות, לצד רה"מ, היום (צילום: דוברות)

בזמן הקרוב צפויים הארבעה ליצור קשר עם גורמי מקצוע, כולל משרד הבריאות, למרות שהם מרגישים בטוב, ולהבין כיצד עליהם להיבדק כדי לשלול באופן מוחלט את החשש כי הינם נשאים של הנגיף המטיל אימה ברחבי העולם.

בשיחה ל'כיכר השבת' מדגיש אחד מהם: "אני מרגיש ממש ממש טוב, אבל ליתר ביטחון אני בבידוד ביתי, ונמנע כמובן מלהסתובב בחוץ".

"אני לא בדיוק חושש, כי נבדקתי אצל רופא משפחה והוא אמר לי שהוא לא רואה אצלי כלום, ואני אפילו מתכנן להשתתף בבחירות ביום שני הקרוב ולהצביע ג', כהוראת רבותי", הוא מסיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר