חשיפת 'כיכר השבת'

פרסום ראשון: זה הרב שהקליט את יועצו הבכיר של בני גנץ

מערכת הבחירות נכנסה לטלטלה עם פרסום הקלטות ישראל בכר, יועצו הקרוב של יו"ר 'כחול לבן', כשהתבטא שגנץ מסוכן • כעת, חושף 'כיכר' כי הדמות איתה שוחח בכר הוא הרב גיא חבורה (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הרב גיא חבורה (צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב "הרצאות של הרב גיא חבורה שליטא")

חשיפה: מי עומד מאחורי ההקלטות שחשף אמש (חמישי) הפרשן הפוליטי עמית סגל, בהן הובך באופן קשה ביותר יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ? הקלטות שגרמו לפיטוריו הבוקר של היועץ הבכיר ישראל בכר. מתברר, כך על פי המידע שהגיע ל'כיכר השבת', כי יש מי שמפנה את האצבע לרב חרדי, שהקליט בסתר את ישראל בכר, יועצו הבכיר של גנץ.

כזכור, בהקלטות נשמע בכר אומר, בין היתר, כי "גנץ הוא סכנה לעם ישראל. אין לו אומץ לתקוף באיראן". הוא אף ציטט משפטים בוטים מפי עומר ינקלביץ', חברת כנסת בכחול לבן ומי שנמנית על מעגל מקורביו של יו"ר המפלגה.

לדבריו, היא התבטאה על חבר הכנסת בני גנץ: "הוא טיפש ואפס מאופס. אסור שהוא יהיה ראש ממשלה".

כעת כאמור חושף 'כיכר השבת', כיצד בוצעו ההקלטות ומי עומד מאחוריהן: הרב גיא חבורה, העומד בראשות ארגון 'אורות של תקווה' למען ילדים חולי סרטן, קיבל לאחרונה את היועץ האסטרטגי ישראל בכר לשם מתן ייעוץ בעניינים אישיים.

במהלך הקשר שהלך והתפתח בין השניים, החל בכר לשוחח עם הרב חבורה גם בנושאים פוליטיים, על רקע עובדת היותו היועץ הבכיר ביותר של יו"ר כחול לבן בני גנץ, המתמודד על ראשות הממשלה - וזאת מבלי שהוא מעלה על דעתו, כמובן, שהוא מוקלט.

הרב גיא חבורה (צילום מסך: מתוך יוטיוב)

אתמול, ניסה הרב חבורה לשכנע את בכר כי יפרסם מצדו את הדברים הקשים על בני גנץ למען עם ישראל, אך בכר סירב להיענות לכך.

ל'כיכר השבת' נודע עוד כי הרב גיא חבורה רצה לקבל היתר מרב פוסק להוציא את ההקלטה של בכר, "למען עם ישראל", בשל כך הוא תכנן להגיע אתמול ב-8 בערב ולהתייעץ עם מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, אך לבסוף לא הגיע והוציא את ההקלטה כבר ב-6 בערב.

בשעות הערב, במהדורה המרכזית, הפכו הדברים שסיפר בכר לרב חבורה, לנחלת הכלל עם פרסומם על-ידי כתב 'חדשות 12' עמית סגל.

'כיכר השבת' פנה אל הרב גיא חבורה ורעייתו פעמים רבות בכדי לקבל את תגובתם, כמו כן פנה 'כיכר השבת' אל ישראל בכר - אך לא נמסרה כל התייחסות מהם לדברים. לכשתתקבל תגובתם, נפרסמה במלואה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר