פרשת 'המימד החמישי'

לא היה מעורב בהליך? המייל חשף: בני גנץ נפגש המפכ"ל

מייל פנימי ששלח המנכ"ל דורון כהן מלמד כי למרות הטענות שבני גנץ לא היה מעורב בתהליך העסקי - הוא נפגש עם המפכ"ל לשעבר באפריל 2018. כחול לבן: "בהתנהלות גנץ לא נפל רבב" (אקטואליה)

בני גנץ (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

מנכ"ל חברת הממד החמישי, דורון כהן, טען לאחר הודעת פרקליט המדינה, דן אלדד, על פתיחה בחקירה פלילית בפרשה, כי בני גנץ לא היה מעורב בתהליך העסקי בין החברה למשטרה.

כהן טען עוד כי התקיימו שתי פגישות עם מפכ"ל המשטרה דאז, רוני אלשיך, וגנץ השתתף רק בראשונה. "הסגירה העסקית", הבהיר כהן, "נעשתה על ידי הנהלת החברה, והדירקטוריון לא היה מעורב בה".

אלא שאראל סג"ל חושף הבוקר (ראשון) ב'ישראל היום', מייל ששלח המנכ"ל דורון כהן בתאריך 23 באפריל 2018 למשקיעים אמריקנים, ממנו עולה כי בני גנץ נפגש עם המפכ"ל באפריל 2018 - הרבה לאחר אישור הפטור ממכרז לפיילוט שהציעה החברה למשטרה באוגוסט 2016.

בפגישה שנערכה ב-2018, על פי כהן, דנו גנץ ואלשיך בעתיד הפרויקט ובמכרז הצפוי בעתיד.

וכך כתב כהן למשקיעים במייל שנחשף ב'ישראל היום', במענה לשאלותיהם בנושא עתיד הפיילוט עם המשטרה וההכנסות הצפויות מהעסקה: "סליחה על העיכוב בתשובה, הייתי בנסיעות יותר מדי זמן ובעצם חיכיתי שתהיה לי הרגשה יותר מוצקה סביב המשטרה שלנו, אחרי הפגישה של בני אתמול עם המפכ"ל...

"מהפגישה אתמול עם המפכ"ל יצאנו עם שתי נקודות עיקריות: 1. אנחנו הנבחרים. 2. ככל הנראה הלקוח מצא עבורנו פתרון לקבל פטור ממכרז, ובתוך שבועיים-שלושה מהיום תהיה לנו תשובה סופית".

דורון כהן לא הגיב ל'ישראל היום'. מ'כחול לבן' נמסר כי "בהתנהלות גנץ בממד החמישי לא נפל כל רבב, הוא אינו חשוד בפרשה, ועיתוי פרסום הידיעה יום לפני הבחירות מדבר בעד עצמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר