פרסום ראשון

ההכרעה של הגר"מ מאזוז: להצביע ליהדות התורה

אחרי שמועות רבות וקרב ממושך על קולותיהם של אנשי 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז הורה הבוקר (ראשון) להצביע ל'יהדות התורה', זאת בשיחה עם ח"כים מהמפלגה (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ח"כי 'יהדות התורה' אצל הגר"מ מאזוז, הבוקר (צילום: פנחס עמנואל)

פרסום ראשון: אחרי שמועות רבות, וקרב ממושך על קולותיהם של אנשי 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז הורה הבוקר (ראשון) להצביע ל'יהדות התורה'.

הבוקר נכנסו חברי הכנסת משה גפני, יעקב אשר ויענקי טסלר מ'יהדות התורה' למעונו של הרב בבני ברק, שם קיבלו הכרעה ברורה כי "לכתחילה יש להצביע ליהדות התורה".

הרב אף חשף בפני חברי הכנסת כי הוא עצמו יצביע ל'יהדות התורה'.

בהקלטה המתפרסמת לראשונה ב'כיכר השבת', מתוך הפגישה הבוקר במעונו, ראש הישיבה נשאל על ידי חברי הכנסת מה לומר לתלמידים ששומעים בקולו בערי השדה, למי להצביע? הרב מאזוז הורה להצביע ג' לכתחילה ואף הוסיף כי הוא עצמו מצביע ג'.

ח"כי 'יהדות התורה' אצל הגר"מ מאזוז, הבוקר (צילום: פנחס עמנואל)

הקרב על קולותיהם של 'כסא רחמים' נמשך גם אמש (מוצ"ש) בהודעת דוברות רשמית של מפלגת ש"ס נאמר כי הרב אמר בשיעורו לתמוך בש"ס.

בהודעת המפלגה נכתב: "הגר"מ מאזוז בשיעורו - 'חייבים ללכת ולהצביע, אסור בשום אופן לשבת בבית ולא להצביע. אני לא מחליט למי אבל מרן חכם עובדיה זצ"ל עמד על זה שכל מי שמצביע לש"ס בונה מקווה ובונה בית כנסת ויש לו זכות עצומה'".

הרב גם התייחס להקלטה שפורסמה אמש לאחר שיעורו ואמר כי "יש כאלו שלוקחים הקלטות ולוקחים חלק מכאן וחלק מכאן ואומרים מה דעתי".

השבוע, נחשף לראשונה ב'כיכר השבת' כי הגאון רבי יצחק ברדא גיסו של הגר"מ מאזוז ומהרבנים הבולטים בדרום הורה להצביע ליהדות התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר