ישר ללב: השי היוקרתי שלא יישכח לעולם

יוקרה, איכות ומקצועיות ללא פשרות • הבשורה שמביאה BCH לתחום היודאיקה והמוצרים הייחודיים • מעצבת היודאיקה זיוי בן חיים: "בטוחה שכל אחד יכול להחתבר למוצרים היפים שלנו" • והמחירים? משתלמים במיוחד!(צרכנות, מקודם)

העיצוב המהמם והקו המוקפד נותנים תחושה יוקרתית (צילום: יח"צ)

אני בטוחה שכל אחד יכול להתחבר למוצרים היפים שלנו שנותנים תחושה יוקרתית

ימי החורף הקרירים עומדים להסתיים, וממש בסוף הסיבוב מגיע חג הפורים ומייד לאחריו חופשת פסח וחג הפסח. לא מעט מנהלי גופים ומוסדות נמצאים בזמן זה של השנה בדילמה בנוגע למתנות שעליהם לקנות לעובדיהם. אותם מנהלי מוסדות נמצאים באותה התלבטות גם בנוגע למתנות היוקרתיותשעליהם לקנות לתורמים ול'גבירים' השונים.

העיצוב המהמם והקו המוקפד נותנים תחושה יוקרתית

בואו נפרק: הרצון של כל מנהל מוסד ושל כל מתרים, הוא להביא לתורם מתנה שימושית, מכובדת, יפה ומרגשת. בכלל, כשמעניקים שי לתורם 'כבד' במיוחד, עדיף שהשי תמיד מול עיניו ושהוא יאהב אותו תמיד, אחרת הוא יכול לגנוז את השי בכל רגע נתון. לא מעט 'גבירים' ואישי ציבור מחזיקים בביתם חדר מיוחד ואפילו מרתפים שלמים, על מנת לאחסן מתנות שלא נעים לזרוק אך הן גם לא שימושיות בעליל.

להביא לתורם מתנה שימושית, מכובדת, יפה ומרגשת

אז האם קיים השי המושלם שהוא גם ייחודי ויוקרתי וגם שימושי? המותג BCH של מעצבת היודאיקה זיוי בן חיים מציע מגוון פתרונות. ב-BCH לוקחים את תחום מוצרי השי של היודאיקה צעד אחד קדימה. החל מחומרי הגלם האיכותיים ברמה בלתי מתפשרת, שימת לב עד לפרטים הקטנים ביותר בעיצוב, וכמובן גימור מהודר ומוקפד במיוחד.

מדובר על מגוון רחב של מוצרים: נרתיקים מהודרים לטלית ותפילין, כיסויי חלות, טלית מעוצבת ומהודרת, סידורים, מחזורים, סטים רקומים לפסחועוד מגוון מוצרים יוקרתיים במיוחד. מעצבת אופנה חרדית מוכרת אומרת לנו: "המוצרים של BCH לא נופלים באיכותם מהקוטור של פראדה, שאנל ולואי ויטון. העיצוב המהמם והקו המוקפד של התיקים והנרתיקים נותנים תחושה יוקרתית וטובה".

חומרי הגלם האיכותיים ברמה בלתי מתפשרת

ומה בנוגע למחיר? ב-BCH תמצאו מגוון רחב של מוצרים ועיצובים כאשר כל מוצר מתומחר בנפרד בחישוב מרכיבים דוגמת מחומרי הגלם, אופן העבודה, העיצוב והגימור. המחירים נעים בין כמה מאות שקלים למוצרים הסטדנרטיים ועד כ-3000 ש"ח למוצרי הפרימיום.

מעצבת היודאיקה זיוי בן חיים אומרת לנו: "אני שמחה להוביל את BCH וליצור את המוצרים הייחודיים שלנו. קשה לתאר את התחושה הטובה שיש לי אחרי שיוצרים משהו כל כך נקי, יפה וטהור. אני בטוחה שכל אחד יכול להתחבר למוצרים היפים שלנו שנותנים תחושה יוקרתית, מכובדת ומכבדת כל כך".

אני בטוחה שכל אחד יכול להתחבר למוצרים היפים שלנו שנותנים תחושה יוקרתית

את המוצרים של BCH ניתן לרכוש באתר ובטלפון, כמו כן ניתן לרכוש את המוצרים הייחודיים של BCH גם בחנויות 'האחים חדד' ובחנויות במגוון מלונות בישראל, ביניהם מלון 'הילטון תל אביב' ובחנויות נבחרות בארה"ב ורוסיה.

למעשה, לא משנה היכן תהיו, קיימת אפשרות למשלוח של מגוון מוצרי BCH לכל נקודה ברחבי העולם.

לקבלת פרטים בוואטסאפ: לחץ כאן

לאתר הבית BCH

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר