צפו בנאום

עו"ד איתמר בן גביר: אנחנו כאן כדי להישאר

יו"ר עוצמה יהודית הודיע כי למרות היועצים שממליצים למפלגה לפרוש מהמירוץ הם מתכוונים להתמודד למרות כל הסקרים שצופים להם הרבה פחות מאחוז החסימה (פוליטי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, כינס הערב (ראשון), במשרדי המפלגה מסיבת עיתונאים בה היו שחשבו שהוא הולך להכריז על פרישת המפלגה פחות מיממה לפני פתיחת הקלפיות אך בן גביר הכזיב את הימין והודיע כי ימשיך להתמודד.

"שלום חברים. הערב הזה הוא לא קל לי ולכל אנשי עוצמה יהודית. אבל הערב הזה הוא נאום ניצחון. ניצחון הדרך על העסקנות הפוליטית. ניצחון הערכים ניצחון האמת על השקר", פתח בן גביר.

"זה לא סוד שניהלנו משא ומתן עם כל המפלגות שטוענות שהן מפלגות ימין. עד לפנות בוקר ישבתי עם נציגי הליכוד ואמרתי להם, תנו לנו אידאולוגיה, תנו לנו את מה שהוא לא הבטחות על הקרח כמו פינוי חאן אל אחמר עוד חודש וחצי. אגב, נתניהו הבטיח לפנות את חאן אל אחמר לפני ארבעה חודשים, שלושה חודשים, חודשיים. אז הבטיח".

"אנחנו אמרנו שוב ושוב! אנחנו מדברים רק בשפה אידאולוגית! אבל הם לא מסוגלים אפילו להצהיר על מדיניות ימין, אלא הבטיחו שוב ושוב את מה שכבר הבטיחו שוב ושוב. גם ג' אותו הדבר, רק דיבורים על יחידות מימון ועוזרים פרלמנטריים, אבל גם הם לא הסכימו לשום דבר אידאולוגי".

"למעשה, אף אחד בממשלה הזו לא הסכים לרגע למדיניות ימין. הם לא הסכימו לשנות את הוועדה למינוי שופטים. לא הסכימו להפסיק את תשלום הפרוטקשן לחמאס. לא הסכימו שאנחנו נהיה בעלי הבית במקום הקדוש ביותר לעם היהודי, בהר הבית, וכמובן שלא הסכימו להתחייב שלא יקימו מדינה פלסטינית".

"הערב הזה יש לי אמירה ברורה לכל אותם פוליטיקאים שטוענים שהם ימין, נתניהו, בנט, גפני, ודרעי: אני לא פוליטיקאי. אני לא מייצג כיסאולוגיה, אני מייצג דרך".

"היועצים הקרובים שלי המליצו לי לפרוש הערב. אמרו לי להישאר עם קהל התומכים של שמונים וארבע אלף. אבל אנחנו בפוליטיקה כדי לקדם את הדרך שבה אנחנו מאמינים, וכדי לשמור עליהם בימין".

"אמרנו וצדקנו לאורך כל השנה האחרונה: בלי עוצמה יהודית זו לא תהיה ממשלה ימנית. אם אפילו להצהיר על מדיניות ימין הם לא מסוגלים, אתם יכולים לנחש מה יקרה בממשלה הבאה אם אנחנו לא נהיה שם. רבותי, אני יודע שגם בליכוד גם בימינה וגם בג' יש קמפיין מזוייף, מוציאים מודעות מזוייפות שפרשנו – אז זהו שלו, אנחנו כאן, כדי להישאר".

"אני יודע שיש קמפיין הפחדה שעכשיו יעלה אחמד טיבי וכדומה, אבל אין שום תרחיש כזה. אז נכון. לפי הסקרים אנחנו לא עוברים את אחוז החסימה, אבל לפי כל הסקרים אנחנו עומדים על שנים וחצי מנדטים, ולפי כל הסקרים אי אפשר להרכיב ממשלה בלעדינו".

"הבטחנו כל הדרך: מילה שלנו זו מילה. קיבלנו הערב את דעתו של הרב דב ליאור שליט"א שהורה לנו להמשיך בריצה, כדי שהאמת תנצח. לכולם ברור: זה או ממשלה עם עוצמה יהודית, או בחירות בפעם רביעית. תודה ענקית לכל הפעילים שלנו שנלחמים איתנו על האמת. יחד איתכם ננצח", סיים בן גביר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר