בחירות 2020

אריה דרעי: "גוש הימין קרוב ל-60 מנדטים"

"אנחנו קרוב ל-60 מנדטים", כך אמר הבוקר יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לאחר שהצביע בבחירות, והזהיר מפני "ממשלת שמאל-מרכז ביחד עם הרשימה המשותפת וליברמן" (חדשות)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת; וידאו: דוברות ש"ס)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, פתח את יום הבחירות (שני) בתפילת שחרית בציונו של מרן רבי עובדיה יוסף זצ"ל ולאחר מכן הגיע לקלפי בשכונת הר נוף, לממש את זכותו ולהצביע בבחירות.

בצאתו מהקלפי, אמר דרעי כי "זו הפעם החמישית בשנה וחצי האחרונות שאני נמצא פה ומצביע. אני משוכנע שזו הפעם האחרונה מכיוון שאני מקווה מאוד שהיום נקבל לגוש הימין 61 מנדטים בראשות בנימין נתניהו וש"ס תהיה חזקה".

דרעי הוסיף והזהיר כי "אם חלילה לא נקבל את ה-61 והגוש השני יקבל את ה-61 - אין לי ספק שתוקם ממשלה בראשותו של גנץ ביחד עם ליברמן, מרצ ומפלגת העבודה ובתמיכה של הרשימה המשותפת. זה ברור לי מעל כל ספק.

השר דרעי מצביע, הבוקר (צילום: דוברות ש"ס)

"עמיר פרץ אמר את זה במפורש שהגוש השמאלי הגיע לסיכום יחד עם ליברמן להקים ממשלה בכל מחיר. לכן הבחירה ברורה – או ממשלה ימנית בראשותו של בנימין נתניהו או ממשלת שמאל-מרכז ביחד עם הרשימה המשותפת וליברמן".

דרעי הוסיף ואמר כי "ההכרעה היום חייבת להיות ברורה ביותר. אנחנו קרוב ל-60 מנדטים, עם קצת מאמץ ואם אנשים לא ישליכו את הפתק שלהם לאיבוד לעוצמה יהודית ובכך יחזקו את השמאל ויענישו בזה את ארץ ישראל - אנחנו בע"ה נעבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר