המפלגה תאלץ לענות

ב'עוצמה' טוענים: הליכוד שולח סמסים מזויפים - נגדנו

בן גביר טוען, כי מפלגת הליכוד שולחת היום, יום הבחירות, מיליוני סמסים מזויפים. שבהן נטען כי המפלגה פרשה ברגע האחרון. הנדל חייב את הליכוד להשיב בשעה הקרובה (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ב'עוצה יהודית' כועסים, לטענתם, הליכוד מפיץ בשעות האחרונות (שני), מיליוני סמסים מזויפים בהן נטען כי המפלגה החליטה לפרוש. המפלגה הגישה עתירה והליכוד חוייב לענות לעתירה עד השעה 15:30.

בעתירה מתבקש השופט הנדל להורות לפתוח בחקירה פלילית ולחייב את מפיצי ההודעות בהוצאות משמעותיות.

עו"ד איתמר בן גביר מוסר בתגובה: "היום נחצה קו אדום נוסף בתולדות הפוליטיקה הישראלית. נציגי הליכוד ומפלגות אחרות מנסים לפגוע בעוצמה באמצעים שלא נעשו כמוהם עד היום. מצער מאוד שהלחץ והפאניקה של המתחרים הפוליטיים שלנו גורמת להם לנסות לגנוב את הבחירות ולעבור על החוק ולנסות להטות את תוצאות הבחירות".

בן גביר מכחיש אמש את הפרישה.

עוד מוסר בן גביר: "הליכוד כבר הצליח לגבש 61 מנדטים וכרגע הם מבקשים למחוק אותנו וחוששים מהסחף שיש לכיוון של עוצמה כדי שלא יהיה מי שישמור עליהם בימין. הם לא יסתמו לנו את הפה ורק פתק לעוצמה יוביל לממשלת ימין אמיתית".

השופט הנדל הורה לליכוד להשיב לעתירת עוצמה יהודית עד השעה 15:30. כמו כן הורה הנדל לליכוד לחדול מהפצת ההודעות הכוזבות נגד עוצמה, ככל שההודעות אכן נשלחות מטעמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר