תיעוד שמח

"מזל טוב ש"ס!" • החגיגות במטה ונאום היו"ר דרעי

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, שלפי המדגמים תנועתו הפתיעה בשימור כוחה בן תשעת המנדטים, למרות שיעור ההצבעה הכללי הגבוה, ניסה לשאת נאום ניצחון - ונקטע בקריאות שמחה. צפו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: אבי רבינא, כיכר השבת. תמונות: ללא קרדיט)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי נשא הערב (שני) נאום ניצחון באולם 'ויאמר יצח' בירושלים', אותו גדו מאות מפעילי התנועה, שקטעו שוב ושוב את דבריו, בקריאות שמחה על שימור הכוח בן תשעת המנדטים ועל תבוסתו של איווט ליברמן.

"מזל טוב ש"ס! שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה. הודו לשם כי טוב כי לעולם חסדו. זה היום עשה ה', נגילה ונשמחה בו", פתח דרעי את נאומו, והמשיך: "באתי עכשיו מביתו של מרן ראש הישיבה, גדול הדור, הכהן הגדול, שהשבוע ובשבוע שעבר ליבנו נשבר כשראינו את הדמעות שלו, כשראינו את הבכי שלו".

יו"ר ש"ס תיאר: "כל כך היה לי שמחה, לראות אותו מלא שמחה, איך שהוא היה רגוע. רבותי, בשעה שבע בערב, כששלחתי אליו שליח להגיד לו שהמצב לא טוב ושצריך הרבה ישועה, הוא מ-7 עד 8 וחצי בערב, ישב בדמעות וקרא תהילים להצלחת התנועה הקדושה. אנחנו מודים לו, ולמועצת חכמי התורה".

"מי שראה את הגאון הגדול, זקן ראשי הישיבות, מגיע לצפת, לטבריה ולכל מקום, מבין מה מסירות הנפש הגדולה שאנחנו חייבים לגדולי דורנו, למורי דרכנו ולחכמינו. אשרינו שזכינו שיש לנו הנהגה רוחנית כזו, ברוך השם".

דרעי המשיך, תוך קריאות "ליברמן הביתה" מהקהל: "ברוך השם, שנה שלמה, זו הפעם השלישית שאנחנו נפגשים כאן, אולי יותר אפילו - עם משה ליאון ועיריית ירושלים - אבל היום אנחנו יכולים לברך על המוגמר. מחר בע"ה, יום שלישי שנכפל בו כי טוב, כבר נשב, ראשי גוש הימין, עם רה"מ בנימין נתניהו, ואנחנו ניישם את הכרעת העם הברורה של היום, ונקים ממשלה מידית, בראשותו של נתניהו, ממשלת ימין".

"נאשר את תקציב המדינה, ואחר כך נראה בהמשך להרחיב את הממשלה. כעת המשימה היא להקים ממשלה מיידית, וזה מה שאנחנו נעשה, זה מה שהעם בחר היום - הכרעה ברורה".

ולסיום, לאחר שפעילי ש"ס הנלהבים המשיכו בקריאות השמחה, אמר השר דרעי: "אני מבין שנאום לא יהיה לי פה היום, אז אני רק רוצה להודות לכל חבריי, לכל הפעילים, לכל המנהלים, אני לא יכול למנות אותם כי אי אפשר למנות את כולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר