תשובה סותרת

מה ענתה ינקלביץ לשאלה אם תחבור לגוש

חברת הכנסת החרדית מ'כחול לבן', עומר ינקלביץ, סומנה כחוליה החלשה, שתחבור לגוש הימין לאחר הבחירות. הבוקר, היא השיבה לשאלות הכתבים, האם היא תעשה זאת (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

בתרחיש אופטימי, בתוצאות הסופיות, גוש הימין יעמוד על 60 מנדטים, ולמרות ההצלחה הגדולה זה לא עוזר לגוש הימין להקים קואליציה - כי חסרה אצבע בשביל ה-61. מתחילת השבוע, יש דיבורים במערכת הפוליטית על כך שיש חוליה חלשה בכחול לבן שתחבור לגוש - ויותר מנרמז כי החוליה החלשה היא חברת הכנסת החרדית עומר ינקלביץ.

בשעות הבוקר (שלישי), ענתה חברת הכנסת ינקלביץ לכתבים, האם היא תחבור לגוש. לדפנה ליאל מ'חדשות 12', אמרה ינקלביץ', "אין תגובה בשלב זה", כאשר היא לא מכחישה ולא מאשרת.

לעומת זאת, מספר דקות לאחר מכן, היא כבר הספיקה להכחיש ואמרה ל-yner, "הכל שטויות, זה לא יקרה", מה שמעניין, מה קרה בשעה הזו ששינה את התשובה שנתנה לשני העיתונאים.

מאוחר יותר היום, צייצה עומר ינקלביץ' בחשבון הטוויטר שלה: "הכל שמועות, לא יקרה".

עוד חברת כנסת שחשודה בעריקה למחנה גוש הימין, היא אורלי לוי אביקסיס, שאמש צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "כולי תקווה שנקום מחר לעידן חדש של עשייה". כשברור היה שעידן חדש של עשייה לא כוון לשבעת המנדטים של העבודה מתוך הגוש שספג מפלגה על פי תוצאות אותם המדגמים"

חבר הכנסת, השר ישראל כץ, ככל הנראה אהב את הרמז שלה, וכבר הבוקר הציע לה באולפן ynet, את תפקיד שרת הבריאות בממשלה הקרובה, למרות הסיכוי הנמוך שיעקב ליצמן יסכים לוותר עליו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר