בעקבות התוצאות

בן כספית קרא לאחדות; כך הגיב יונתן אוריך

הפרשן, הכותב באופן סדרתי נגד ראש הממשלה, פרסם טור עם קריאה לוותר על הבטחות הבחירות ולהקים ממשלת אחדות. יועצו של נתניהו הגיב לו בציניות: עכשיו באים? (פוליטי)

בן כספית (צילום: Miriam Alster/Flash90)

הפרשן בן כספית, פרסם הבוקר (שלישי) טור בעיתון מעריב עם לראשי המפלגות הגדולות "לוותר על האגו, להפר כמה הבטחות, להבין את גודל השעה - ולפתוח כבר הבוקר במו"מ מהיר להקמת ממשלת אחדות רוטציונית, כי ישראל לפני הכל".

בן כספית, הכותב בדרך כלל נגד ראש הממשלה, העלה את הטור לחשבון הטוויטר שלו עם הכיתוב: "אין ברירה. אחדות עכשיו. כי ישראל לפני הכל".

יועצו של נתניהו, יונתן אוריך הגיב לו בציניות: "עכשיו באים?" - על כך ענה לו הפרשן: "מוטב מאוחר".

גולשים רבים אחרים טענו בתגובות כי רק בעקבות ניצחון הליכוד על כחול לבן, לפתע תומכים בתקשורת לפחות ברוטציה לבני גנץ על ראשות הממשלה.

בטור בעיתון מעריב כתב בן כספית כי "אם אכן "ישראל לפני הכל", בני גנץ צריך להתקשר הבוקר לבנימין נתניהו ולפתוח במו"מ מהיר להקמת ממשלת אחדות רוטציונית. הוא יצטרך להפר את הבטחתו לבוחר, אבל אין לו ברירה. ישראל לפני הכל".

"נתניהו יהיה ראשון ברוטציה, אבל לא שנתיים. תימצא נוסחה. בפעם הקודמת הציע מי שהציע את נוסחת 8־28. נתניהו שמונה חודשים ראשונים, אחר כך גנץ 28 חודשים. בינתיים יסתיים משפטו של נתניהו. אם יזוכה, יחזור למלא את יתרת המכסה שלו. אם לא, ימלא אותה מי שיחליף אותו בליכוד".

לדבריו, "זה הפתרון ההגיוני היחיד למצב הנוכחי. בחירות פעם רביעית יהיו אסון נורא. ממשלת 61 מקרטעת עם נאשם בשוחד העומד בראשה - כנ"ל. נתניהו וגנץ צריכים לוותר על האגו, להפר כמה הבטחות, להבין את גודל השעה ולנסות לאתחל את המדינה. כי ישראל לפני הכל. לפני היידה ביבי, לפני רק לא ביבי, אפילו לפני ביבי ובטח שלפני גנץ. המשך המבוי הסתום הוא לא פחות מאסון שצריך למנוע בכל מחיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר