רה"מ ימסור הודעה

עוד 77 איש יבודדו, בגלל חולה במשחק כדורגל

נער שנדבק בקורונה השתתף במשחק כדורגל בת"א, ובעקבות כך כל השוהים לצידו ביציע ייאלצו להיכנס לבידוד. היום: מסיבת עיתונאים של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן (בריאות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אוהדי מכבי תל אביב. אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

הבוקר (רביעי) הוחלט להכניס לבידוד 1150 תלמידי בית הספר במועצה האזורית ברנר לאחר שאחד התלמידים חלה בנגיף כמו גם 77 אוהדי מכבי תל אביב משער 8 בבלומפילד ששהו במשחק שהיה בשבוע שעבר ביום שני בקרבת החולה. התלמיד חלה בנגיף לאחר ששהה במקום עבודתו ב'פיראט האדום' באור יהודה אליו הגיע החולה הראשון שנדבק במחלה באיטליה.

להלן המקומות והתאריכים בהן נכח הנער החולה המחייבים את האנשים שהיו בקרבתו להיכנס לבידוד:

1. חנות הפיראט האדום בימים 23-26/2 בשעות 16:30-21:00

2. ביה"ס איזורי ברנר בתאריכים 24-26/2

3. איצטדיון בלומפילד ביום ב' ה-24/2 בשעות 20:00-22:00. 77 איש סה"כ. כל מי שישב בשער 7-8, גוש 425 בין השורות 43-49 כולל, בכל השורות, בכיסאות 169-179 כולל.

כל תלמידי ביה"ס אזורי ברנר, כולל מורים, אנשי צוות וצוות ההסעות שהיו במגע עם הילד, מתבקשים להכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד הטלפוני.

בנוסף, כל מי שהיה באיצטדיון בלומפילד במשחק הכדורגל וישב בשער 8 מתבקש להכנס לבידוד ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400 או במוקדי קופות החולים.

אם במהלך הבידוד מופיעים סימפטומים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מיידי למוקד 101
של מד״א על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף.

מהמרכז הרפואי ברזילי נמסר, כי התבקש על ידי משרד הבריאות לאשפז נער בן 15 שהוירוס התגלה בגופו ואשר מצבו הקליני הינו קל ביותר. הנער יאושפז לכשיגיע בחדר בידוד תקני, תוך בידודו המוחלט והגנה מלאה על צוות העובדים ותוך ניצול ציוד טכנולוגי המאפשר טיפול ללא מגע עם החולה ככל שניתן. האשפוז יהיה במחלקה שרוקנה לחלוטין מחולים ובודדה ובמקביל אנו מכשירים מקום ייעודי אחר שמבודד וממוגן לשעת חירום בשעת הצורך.

במשרד הבריאות יקיימו הצהריים (רביעי) מסיבת עיתונאים בנושא נגיף הקורונה בו חולים בישראל כבר 15 בני אדם ואלפים נמצאים בבידוד ביתי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן ימסרו הצהרות לתקשורת בפתח מסיבת העיתונאים. מנכ״ל המשרד משה בר סימן טוב והצוות המקצועי של משרד הבריאות יענו על שאלות.

האירוע יתחיל בשעה 15:00 אז יתקיים דיון מקצועי עם רה״מ, שר הבריאות והצוות המקצועי של המשרד. בשעה 16:00 תערך הצהרה לתקשורת ולאחר מכן יפתח לשאלות ותשובות מצד הצוות המקצועי של המשרד בנושא הקורונה והטיפול בהתפשטותה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר