עשרות אלפים יכנסו לבידוד

תכנית חירום ל'קורונה': יגבילו נסיעות בתחבורה ציבורית?

במקרה של תחלואה מתפרצת, ישראלים מעל גיל 60 יונחו להישאר בבית; תישקל הגבלה על נסיעות בתחבורה הציבורית; ואולי גם יוציאו אזהרת מסע כללית ליבשת אירופה • כל הפרטים (חדשות, ארץ)

(צילום: Nati Shohat/Flash90)

רשות החירום הלאומית קובעת כי במצב של הדבקה המונית בנגיף קורונה, כל בני ה-60 ומעלה בישראל יצטרכו לשהות בבידוד - כך נחשף הערב (רביעי) בכאן 11.

תחלואה מתפרצת, הוא מצב, אליו מקווים שלא נגיע חלילה, שבו אלפים בודדים נדבקים בנגיף, מאות מאושפזים וכמה עשרות אף מתים ממנו.

בנוסף במצב כזה, יצמצמו את ייבוא הסחורות וחומרי הגלם, ולפי האומדן, בתרחיש כזה כ-10% מהעובדים במשק ייעדרו ממקומות העבודה.

בהלת ה'קורונה', הערב בשכונת גבעת מרדכי בירושלים

בתרחיש חמור יותר של תחלואה נרחבת, שבו כ-40 אלף ישראלים יחלו בנגיף קורונה, כ-7,500 בני אדם יאושפזו וכ-1,500 ימותו מהווירוס, יוטלו מגבלות תנועה באזורים נבחרים במדינה, שם יטילו סגר.

עוד עולה מחשיפת כאן 11 כי גם בתי הספר ייסגרו והמדינה תצמצם את השימוש בתחבורה הציבורית. רבע מהעובדים לא יוכלו להגיע למקומות העבודה וסחורות מהעולם לא יגיעו לכאן כלל.

חוששים מבידוד? הנוסעים ירדו מהמטוס (באדיבות כאן חדשות)

בחדשות 12 דווח כי במצב כזה, יוציאו איסור על התכנסויות עד 2500 איש או אולי אפילו עד 1000 או 500 איש ואפילו מגבלות על נסיעה בתחבורה הציבורית.

עוד פורסם ב"חדשות הערב" כי בצעד חריג, ישראל שוקלת לפרסם אזהרת מסע ליבשת אירופה. בישראל בוחנים לקרוא לישראלים לא לטוס לצרפת וגרמניה ומדינות נוספות בשל התפשטות נגיף קורונה ביבשת.

בשל הקורונה: בוטל תרגיל משותף של ישראל וארה"ב

ניר דבורי דיווח הערב בחדשות 12 כי בעקבות המפשטות נגיף הקורונה, הוחלט במשותף על ידי צבא ארה"ב וצה"ל לבטל את תרגיל ההגנה מפני טילים, ה-"ג'וניפר קוברה", שמתקיים בשבוע האחרון ברחבי הארץ.

בעקבות ההחלטה הדרמטית, מאות חיילים אמריקאים יעלו החל ממחר בבוקר על טיסות, ויחזרו לבסיסיהם בגרמניה ובאיטליה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר