בהלת הקורונה

ח"כ יועז הנדל נכנס לבידוד ביתי בשל הקורונה

בתוך רשימת האנשים המוכרים שנכנסו לבידוד לאחר ששבו מחו"ל, נמצאים גם גלעד שליט, עורך ישראל היום בועז ביסמוט, עיתונאים וזמרים - וגם חבר כנסת מ'כחול לבן' (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

חבר הכנסת יועז הנדל, הוא חבר הכנסת הראשון שנדרש להיכנס לבידוד ביתי לאחר ששב בשבוע שעבר מאוסטריה, לשם טס כשליח של הכנסת לכנס נגד אנטישמיות.

לפי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', בעקבות החלטת משרד הבריאות להורות גם לשבים מאוסטריה להיכנס לבידוד ביתי, נאלץ הנדל להיכנס לבידוד בביתו שבמושב נס הרים.

מלבד הנדל, יש עוד רשימה ארוכה של ידוענים ישראלים שנכנסו לבידוד לאחר ששבו ממדינות שונות בחו"ל, בהם עיתונאים וזמרים, וגם גלעד שליט - הזכור לכולנו מתקופתו בשבי החמאס.

גם העורך הראשי של העיתון "ישראל היום", בועז ביסמוט, נכנס אתמול בערב (רביעי) לבידוד של יומיים בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות, לאחר שחזר מספרד.

"אני מרגיש מצוין, אבל חשוב להישמע להוראות ולשמש דוגמא אישית", אמר ביסמוט לעובדי המערכת לפני שעזב לביתו. יצוין כי הוא אינו סובל מתסמינים כלשהם ובימים האחרונים תפקד כרגיל, ואף התראיין לאולפן הבחירות של "ישראל היום", השתתף בפאנל פרשנים במשדר הבחירות של "חדשות 12" והתראיין לכלי תקשורת נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר