"היהודים יינצלו"

הרב יוסף ברגר מצא רמז ל'קורונה' בספר תהילים • צפו

הרב יוסף ברגר מרבני קבר דוד המלך, טוען בסרטון חדש שפרסם כי מחלת הקורונה תהיה נחלתם של הגויים בלבד, ואילו היהודים ינצלו - לפי רמז המופיע בספר התהילים (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: רפי ששון)

הרב יוסף ברגר, מרבני קבר דוד המלך ורב קהילת מישקולץ בעיר עמנואל, טוען בסרטון חדש שפרסם כי מחלת הקורונה תהיה נחלתם של הגויים בלבד, ואילו היהודים ינצלו, כך לדבריו התנבא דוד המלך בספר תהילים, פרק מ"ז בפסוק "ידְבֵּר עַמִּים תַּחְתֵּינוּ וּלְאֻמִּים תַּחַת רַגְלֵינוּ".

הרב ברגר פתח את דבריו ואמר, "יהודים יקרים כולנו שמענו על המגיפה הנוראה שהתפשטה בכל רחבי בעולם, מגפת הקורנה, לדאבוננו היא הגיע גם לארץ ישראל, ויש חרדה גדולה מה ילד יום, עם ישראל היקרים, דעו לכם דוד המלך נעים זמירות ישראל כבר לפני שלושת אלפים שנה, כתב לנו בספר התהלים פרק מ"ז, הוא ניבא שלפני שתבוא הגאולה לעם ישראל, לפני שיתגלה משיח צדקנו, הקדוש ברוך הוא יכה במכת דבר את כל אומות העולם כדי להראות שהוא הבעל הבית והוא המלך בעולם.

"וכל אלו שאחזו אתו חזק בכל משך ימי הגלות והאמינו בהשם – הם ינצלו, ואלו שחס וחלילה כפרו במלכות שמים הם יוכו במכת הדבר".

והנה הרמז שהוא מצא מבספר התהילים. "כתוב בפרק מ"ז במנצח לבני קורח, כתוב יַדְבֵּר עַמִּים תַּחְתֵּינוּ וּלְאֻמִּים תַּחַת רַגְלֵינוּ – הקדוש ברוך הוא יכה אותם מכת דבר, איך אני יודע את הפירוש הזה? רש"י כותב זאת ומפרש "ייתן דבר באומות תחת נפשנו להיות חמתו מתקררת בהם, ואנו ניצולים".

מכאן עובר הרב יוסף ברגר, בנו של האדמו"ר ממישקולץ, למסקנה הברורה, כי היהודים ינצלו מהנגיף הנורא. "אתם רואים את הדברים? הקדוש ברוך יכה מכת דבר את כל אומות העולם זה מכת הקורונה, שאנשים מאומות העולם נחלים ומוכים בדבר ועם ישראל ניצולים".

"כולנו להחזיק חזק באמונה שלמה בבורא עולם, כל אחד חוזר בתשובה מכה על חטא, להיות קרוב בורא עולם, חס וחלילה לא לעשות שום עבירות, הקדוש ברוך יראה שאנחנו חזקים אתו, ומכת הדבר לא תכה בנו ושום יהודי לא ימות, לגויים יש קורונה וליהודים הייתה אורה ושמחה וששון ויקר. פורים שמח יהודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר