בהלה עולמית

הקורונה מתפשטת בארה"ב; טראמפ מרגיע

משפחה יהודית נדבקה בנגיף, והישיבה בה למד אחד מהבחורים - נאלצה לסגור אגף שלם • נשיא ארה"ב: "לפי תחושת הבטן שלי, פחות מאחוז אחד מתים מהקורונה" (עולם)

(צילום: שאטרסטוק)

נגיף הקורונה המתפשט בארצות הברית מכניס ללחץ רבים מתושבי המדינה, והנשיא דונלד טראמפ מנסה להרגיע את הציבור - אך הפך ללעג על ידי חלק מכלי התקשורת הגדולים.

במהלך ראיון לערוץ פוקס כינה הנשיא את הנגיף "שפעת הקורונה", אך מיד חזר בו ושב לדבר על הוירוס. בנוסף אמר שרבים הולכים לעבודה בלי לדעת אם הם חולים, וזה בסדר גמור.

לדברי הנשיא, הוא חושב שהדיווח על 3.4 אחוז תמותה זה מספר שגוי. "לפי תחושת הבטן שלי ושל מומחים ששוחחתי איתם, המספר הוא חלקיק. פחות מאחוז אחד".

אתמול דווח על משפחה יהודית בת ארבע נפשות מהעיר ניו רושל שמצפון-מזרח לעיר ניו יורק שנדבקה בנגיף הקורונה. מדובר במשפחה אורתודוקסית, שהאבא, עורך דין במקצועו, אושפז בבית חולים במצב קשה.

הראשון במשפחה שנדבק בנגיף, הוא בחור כבן עשרים הלומד ב"ישיבה יוניברסיטי" - שם נאלצו לסגור לחלוטין את אחד האגפים בשל מחלת הבחור.

"לצערנו קיבלנו אישור שסטודנט שלנו נבדק חיובי לקורונה. מחשבותינו ותפילותינו יוצאות אליו ולמשפחתו ולכל אלה שנפגעו. אנו נוקטים צעדי מנע בכך שביטלנו את כל השיעורים בקמפוס ווילף", נכתב בהודעה שפרסמו.

בתוך כך, בית הנבחרים של ארצות הברית אישר הלילה ברוב גורף של 415 תומכים מול שני מתנגדים, חקיקה המקציבה 8.3 מיליארד דולרים למאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. ההצעה צפויה להיות מאושרת היום בסנאט, ומשם תובא לחתימת הנשיא טראמפ.

עד כה, נדבקו 129 בני אדם בארה"ב בנגיף, מתוכם 53 בקליפורניה - שם הכריז המושל על מצב חירום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר