בהלת הקורונה מחריפה

טיסות לישראל מבוטלות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה

חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה וחברות "סוויס אייר" ו-"אוסטריאן איירליינס" הודיעו על עצירת כל הטיסות לנמלי התעופה בן גוריון ורמון למשך שלושה שבועות, בשל החשש מנגיף הקורונה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

לצד הביטולים של חברת התעופה הישראלית אל על: בשל התפשטות נגיף הקורונה באירופה ובישראל, הודיעה היום (חמישי), חברת התעופה הגרמנית 'לופטהנזה' על עצירת כל הטיסות לנמלי התעופה בן גוריון ורמון למשך שלושה שבועות - החל מיום ראשון. גם "סוויס אייר" ו-"אוסטריאן איירליינס" הודיעו על מהלך דומה.

כמו כן, הודיעה לופטהנזה על ביטול כ-7,100 טיסות פנים-אירופיות במרץ - החל מהיום.

הסיבה היא בעיקר כלכלית, חברת התעופה הסבירה כי נוסעים רבים אינם מורשים בכל מקרה להיכנס לישראל בשל הגעתם ממדינות בהן הנגיף מתפשט.

החברה מסרה כי חלק מהטיסות לתל אביב כבר בסוף השבוע הנוכחי כבר בוטלו, כיוון שהתקנות החדשות אוסרות גם על צוותי האוויר להיכנס לארץ מה שמונע את תפעול הטיסות בצורה בסיסית.

בימים כתיקונם, חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה מציעות עשר טיסות יומיות לתל אביב. בנוסף, מציעה לופטהנזה טיסה שבועית אחת לאילת.

בהלת הקורונה מתפשטת בישראל לאחר שאותרו וזוהו כ-15 חולים בנגיף לצד אלפים שנמצאים בהסגר ביתי. ההוראה בינתיים לבטל כינוסים גדולים בשל החשש להתפשטות המחלה.

מוקדם יותר היום עדכן משרד הבריאות כי קבוצת תיירים מיוון ששהו בישראל וברשות הפלסטינית אובחנו כנשאי קורונה. במשרד הבריאות היווני אמרו, כי מדובר בקבוצה שמנתה 21 תיירים. בכך עלה מספר המקרים במדינה ל-31.

לפי הודעת המשרד, "דווח על תיירים מיוון ששהו בישראל וברשות הפלסטינית בין 19 ל-27 בפברואר ולאחר חזרתם ליוון חלו ונמצא כי הם חיוביים לנגיף קורונה. אנו עורכים חקירה אפידמיולוגית בשיתוף הרשות הפלסטינית והמידע הרלוונטי יועברו לציבור בהקדם".

לא ברור היכן הם נדבקו בנגיף והאם הגיעו איתו כבר חולים מארץ מולדתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר