רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • על ההגשה: אבי רבינא בסיוע איציק אוחנה • והשבוע: הבכי של דרעי, אנשי 'דגל' שהתחפשו ביום הבחירות, הפיוס של גפני ואיציק כהן והצבעת הסלבס (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

• מדוע יו"ר ש"ס פרץ בבכי? נדמה שהחורף האחרון היה מלא בהפתעות משמחות עבור השר אריה דרעי. מהחל הדיווח על סגירת התיק נגדו ועד להצלחה המפוארת של ש"ס בבחירות. אם כן, מדוע פרץ יו"ר ש"ס בבכי? מסתבר שגם זה בגלל סיבות משמחות. דרעי, שחוגג 61 שנים, שימש בתפקיד הסנדק בברית לנכדו ולא הסתיר את דמעותיו בטקס המרגש.

כמה מטרים משם צפינו בברק סרי, שכונה על ידי דרעי לא פעם "התימני שלנו", וביהודה אבידן לוקחים פסק זמן מקלחת הבחירות ומתרגשים אף הם.

• בשעה שאתם צפיתם במשדר הא-ר-ו-ך של 'כיכר השבת' מהאולפן החדש והמושקע שלנו, בהובלתו של ישי כהן, העדשה של 'זופניק' בילתה בקונטרול כדי לעדכן במה שנעשה שם מאחורי הקלעים... רמז: מריבות, חיוכים מזויפים והמון תמונות סלפי עם הסלבס.

קשה לפספס את האידליה בין שר האוצר הבא ניר ברקת לפרקליט של 'דגל התורה' - משה מורגנשטרן. ברקת גילה אדיבות של מובילים וסייע למורגנשטרן בשיפוץ קשר העניבה רגע לפני שנכנס לאולפן.

השר לעתיד והפרקליט להווה

בעלות השחר, מצא 'זופניק' את חנני ברייטקופף שרוע על הכורסא ותופס מנוחה קלה אחרי המשדר המפרך.

מנוחנני

• אין ספק שהרבי מברדיטשוב אלוף בלייצר פרובוקציות. כשהוא לא רוקד על טרמפולינות, הוא לוקח צמד כלבים לטיול. וכשגם זה לא קורה, הוא פשוט מגיע למשרדי 'כיכר השבת' לייצר עניין.

רגע לפני שנכנס למשדר המקדים של 'כיכר השבת' בהגשת מנחם טוקר, 'זופניק' פגש את הרבי שהצהיר: "כדאי שעם ישראל לא יישבר אם גנץ יהיה פה ראש ממשלה". המשפיע יענקוש זילברמן היה שם כדי לומר את האמת בפרצוף: "יש לרבי חלומות".

הרבי והמשפיע

• את יצחק פינדרוס ראיתם כמעט בכל תפקיד - ראש עיריית ביתר, מ"מ ר"ע ירושלים, מועמד לראשות העיר אלעד, ח"כ מטעם 'יהדות התורה' וכעת מזכ"ל 'דגל התורה'. אך המחזה הנפלא שנגלה לעיני 'זופניק' השבוע, הצליח להדהים גם את האיש שראה הכל. אנשי 'דגל התורה' מברכפלד שבאו לעשות קולות לציונות הדתית בעיר מודיעין הסמוכה, לקחו את זה צעד אחד קדימה וחבשו על ראשם כיפות סרוגות, שנאמר: "אם אין אנשים תעשה אווירה".

ביום שאחרי הבחירות, נתפס פינדרוס בעדשת צלם הפפראצי של 'זופניק' כשהוא עוקב אחר נתוני האמת בפינה שקטה איי שם בכיכר ספרא.

בנאות דשא ומנדטים

"אין לנו קשר עם יתד נאמן"; בשלהי השיחה הנדירה עם הגאון רבי בנימין אלישיב הטיל הגאון פצצה שהיממה את 'זופניק'. לדבריו, הניסיונות להעביר מסרים בביטאון הליטאי שאמור להוות שופר ליהדות הליטאית, נתקל בחומה בצורה. "הם מפריעים לנו", הוא הוסיף.

המסר של הבן

• ואם כבר 'יתד נאמן', השבוע פגש 'זופניק' בחבורת "מה קשור" (קשור מאוד) - מנכ"ל יתד נאמן זליג אורלנסקי, ח"כ יעקב אשר, מנכ"ל מוסדות אורחות תורה יעקב וי'ז'יבינסקי ור"ע אלעד ישראל פרוש.

• מתגעגעים לשירים הגדולים של 'המלך' מרדכי בן דוד? ל'זופניק' נודע כי שנתיים לאחר ה'צעקה' יפציע בן דוד באלבום חדש עליו הוא עמל ממש בימים אלו. השבוע נפגש עם הזמיר הישראלי ישי ריבו לקראת שיתוף פעולה.

הלב שלו, המלך שלנו

• נראה שלקובי אלתר יש את כל הסיבות לחגוג, אם לא די בכך שהוא נחשב לאחד הדוברים הכי מבוקשים. השבוע ראינו אותו צמוד צמוד למשה ליאון שהצהיר: "חתונת קובי אלתר תהיה חתונת השנה".

"חתונת השנה"

אחרי האיחולים פגשנו בליאון לוקח טיפים מהבולדוזר של 'שלומי אמונים' מאיר רובינשטיין שצבר וותק בראשות העיר ביתר עילית.

• בעיצומו של יום הבחירות, עוד בטרם נודעו התוצאות - נרשמה סולחה מפתיעה בין היריבים המרים של הפוליטיקה החרדית. מהצד האחד, סגן השר איציק כהן ומהצד השני יו"ר 'דגל התורה' משה גפני. השניים נפגשו באקראי בעיר אשקלון והחליפו חיוכים ותמונות.

חיוך היסטורי

• אפשר לסלוד מרון חולדאי לפחות כמו שהוא סולד מהנחת תפילין במרחב הציבורי, אפשר גם לאהוב את ראש העיר התל אביבי, אבל אי אפשר להישאר אליו אדיש. במיוחד כאשר אפילו היתקלות שגרתית של 'זופניק' בחולדאי, הסתיימה בתיעוד פחות שגרתי של האחרון מנשנש טשולנט ורגל קרושה במסעדת 'דאלי' בכיכר המדינה. יהודה שלזינגר מאחוריך.

(צילום: דוד זר)

• אחרי שכיכב באולפן 'כיכר השבת', נראה שלאברימי קרויזר אין רגע דל. אחרי שלקחו כמה שעות להתאושש מהבחירות, הצמד קרויזר וקובי איזק שוב משלבים ידיים. השניים לקחו מרווח נשימה ובאו להשקת סדרת טלוויזיה חדשה בתיאטרון גבעתיים.

• הזמר החסידי שלמה כהן תועד על ידי 'זופניק' כשהוא בחלופת תפקידים, והפעם בתפקיד הצלם. כהן שיצא לצרפת לצורך אירוע פרטי ניצל מבידוד וחזר לארץ רגע לפני הוראת משרד הבריאות שהייתה משביתה אותו לימים הקרובים.

שלמה כהן הצלם
(צילום: איתמר קירשבוים)

• בזמן שאתם כססתם ציפורניים לקראת תוצאו האמת, הרב חיים הורביץ רב שכונת 'צהלה' בתל אביב חגג את שמחת נישואי בתו בהשתתפות בכירים מכל העולמות – הפוליטי, המשפטי ועולם הבידור. נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, הרב שמואל רבינוביץ', בוז'י הרצוג ואשת העסקים אלונה ברקת היו רק חלק מהנוכחים, לצדם של שולי רנד ודוד פדידה.

הנשיאה חיות
אלונה ברקת
בוז'י והרב
שולי רנד במעגל

• אומרים שמי שאוכל לבד... אוכל יותר, (תלוי את מי שואלים כמובן), אבל במקרה של הפייטן והזמר ציון יחזקאל, הוא בכלל אוהב את הסעודות שלו משותפות. השבוע פגשנו בו סועד ב'גרונר' רמת גן עם חבר אלמוני.

• נראה שאפילו רב הסלבס מרדכי חסידים לא תיאר לעצמו שהשהות שלו בבית החולים הדסה הר הצופים תהיה כל כך דרמטית. חסידים שהגיע לעשות מצווה ולבקר חבר במיטת חוליו, הונחה לשים מסיכה על פניו מחשש להידבקות ב'קורונה'.

(צילום: יונתן בן טוב)

• הזמר החסידי בעל הקול העמוק במיוחד, חיים שלמה מאיעס חיתן את בנו. מי שלא הסתפק בלאחל מזל טוב הוא הזמר גד אלבז שעלה לדואט עם האב המאושר.

(צילום: מוישי ביכלר הפקות)

• אז נכון, אתם מכירים אותו בעיקר כחצי מהצמד "שרולי ונתנאל", "יצחק וחביב" -, אבל נראה שלנתנאל ישראל יש חיים משלו. השבוע פגשנו אותו מתייחד עם קונו בנתב"ג רגע לפני שהמריא לעוד הופעה בלונדון.

(צילום: איתמר קירשבוים)

• הפרשן ישראל כהן הגיע השבוע לפריים טיים בטלוויזיה בערוץ 12 לצד הפרשנים הבכירים עמית סגל ויאיר שרקי והמגישה יונית לוי.

• אם יש משהו שאנשי התקשורת והעיתונאים אוהבים לעשות, זה לתעד. הקלפיות נפתחו והחברים שיתפו תמונות שלהם מרגע ההצבעה וכדי שלא תתאמצו יותר מדי - סידרנו לכם סיכום של כולם מצביעים ומשפיעים.

העסקן רפאל מאיר
מני גירא ורעייתו עו"ד רבקה שוורץ
ירח טוקר, הדובר
יוסי אליטוב, הפרשן
אריה זיסמן, העורך

• ורגע אחרי שהכל נגמר יצא זאבי פליישמן לחגוג את עליית 'הליכוד' ולהרים "לחיים" עם החברים הקרובים.

• בתוך כל המהומה הפוליטית, זכתה היום ח"כ עומר ינקלביץ' לרגע של נחת כאשר בנה סיים מסע כומתה בפלוגת ח"ץ (צנחנים חרדים). לח"כית חיכתה הפתעה מרגשת כאשר הופתעה לגלות שבנה סיים כמצטיין המחלקה. "גאים בך צנחן שלנו. שא ברכה אהוב, שה' ישמור אותך", איחלה.

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום? 'זופניק' כאן בשבילכם, בכל עת ובכל זמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר