דיין האמת

המתנדב החרדי המסור קיבל דום לב ונפטר

המתנדב איציק לוי מטבריה, בן 43 בלבד, קיבל דום לב בעת שעסק בפעילות להכשרת מקווה טהרה בעיר. לאחר ניסיונות החייאה ארוכים נאלצו הכוננים לקבוע את מותו במקום (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: איחוד הצלה)

טרגדיה בטבריה: ר' איציק (יצחק) גואל לוי ז"ל בן 43 אב ל-6 ילדים, נפטר לפתע מדום לב בעת שעסק בפעילות לכשרות המקווה ברחוב צאלון בעיר. לאחר החייאה נאלצו הכוננים לקבוע את מותו במקום.

הנפטר היה עובד המועצה הדתית, שימש משגיח כשרות מטעם רבנות העיר במסעדות רבות בעיר, במקביל לתפקידו כמתנדב בארגון איחוד הצלה, ארגון זק"א, וארגון ידידים, חבריו מספרים כי הוא היה איש חסד בכל מובן המילה, וקבע עיתים לתורה בשיעורים קבועים, שימש כרב לא רשמי של תחנת משטרת טבריה שם סייע לאלפי אנשים בקשריו הטובים.

חמיו הוא מזכ"ל המועצה הדתית בטבריה אלי כהן. השאיר את רעייתו תחי' ושישה ילדים יתומים שהבכור בן 20.

חבריו ומשפחתו קיבלו בתדהמה והם מספרים, כי הוא יחסר לעיר טבריה באין ספור תחומים.

אחד מחבריו מספר ל'כיכר השבת' פרט מצמרר: כשהתקבלה קריאה על אדם שהתמוטט במקווה, כל הכוננים עלו מול איציק עצמו כיוון שזיהו על פי האפליקציה שהוא הקרוב ביותר למקום... וביקשו שייגש לטפל במקרה, אך לא היה מענה מצידו. עד שהבינו את הטרגדיה.

בקבוצה בה היה חבר נכתב "בצער רב ולב קרוע, הלב ממאן להאמין, וגם אני כותב שורות אלו נראה לי כי זהו חלום בלהות, מנסה לכתוב ולא מצליח. איציק היקר והאהוב, איש החסד לוחם החיים, נלקח מאיתנו בפתע".

ההלוויה בשעה 00:00 מבית ההלוויות הזורעים בטבריה.

יהי זכרו ברוך

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר