פיצח את הקוד?

האהדה של החרדים לנתניהו - התבטאה בקלפי

עם פרסום תוצאות הבחירות הסופיות מהן עולה כי הכרעה אין ובחירות רביעיות אולי יש, פילחנו את הנתונים ואלו מעידים על זינוק דרמטי בהצבעת חרדים לליכוד, כ-20 אלף קולות (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
פליישמן עם ישראל כץ (צילום: מטה הליכוד)

עם פרסום תוצאות הבחירות הסופיות מהן עולה כי אין הכרעה ואולי אנחנו בפתחה של מערכת בחירות רביעיות, עולה נתון מדהים, כ-20 אלף חרדים שלשלו את הפתק 'מחל' לקלפי. ההצלחה נובעת מפעילות 'המטה החרדי' בליכוד בראשותו של זאבי פליישמן.

מהנתונים הכמעט סופיים, עולה, עולה כי הליכוד זכה לפחות לכ-19,864 קולות, שה אומר - יותר מחצי מנדט - בקרב המגזר החרדי.

פליישמן, שכזכור עומד מאחורי ההצלחה, הגה וניהל את קמפיין הליכוד לחרדים - "זמן לחיזוק", שמתברר שהביא לתוצאות בשטח.

קמפיין הליכוד בבני ברק

בירושלים, מספר המצביעים החרדים לליכוד זינק מ-8,969 קולות בבחירות סבב ב' ל-10,831 קולות, עליה של כ-1,862 קולות. וזה מבלי לחשב את קולות החיילים והמעטפות הכפולות, שם גם הצביעו חרדים רבים.

גם בשאר הערים החרדיות נרשם זינוק משמעותי במספר המצביעים לליכוד. כך לדוגמא בעיר ביתר עילית מ-581 קולות ל-895 קולות ובאלעד מ-986 קולות ל-1,380 קולות. גם כך בבני ברק מ-4,027 קולות ל4,937 קולות.

נאו הניצחון של נתניהו. ערוץ הכנסת

הנתון חוזר על עצמו גם בישובים החרדים האחרים כמו מודיעין עילית שם נרשמה עליה מ-186 קולות ל-265 קולות, גם ברכסים עליה של - 354 קולות ל-423 קולות, בעמנואל, עלה מספר המצביעים לליכוד מ-109 קולות ל-166 קולות, כך גם בכפר חב"ד שבו עלה המספר מ-444 ל-827.

פליישמן המאושר, אומר ל'כיכר השבת' כי "התמיכה האדירה לה זכה נתניהו בקרב הציבור החרדי היא קודם כל אות כבוד למגזר שיודע להכיר טובה למנהיג שמוביל את מדינת ישראל לפסגות להן זוכות רק מדינות בודדות".

"ללא ספק ההצבעה ההמונית לליכוד בריכוזים החרדיים מדברת בעד עצמה, ומעידה כי הקמפיין החיובי שהובלתי יחד עם יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר - מבלי לפגוע בשותפות הטבעיות, המפלגות החרדיות - היה נכון ואפקטיבי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר