גירסת המקליט

מקורבי הרב חבורה: פרסמנו רק מה שחשוב לביטחון ישראל

ההקלטות בהם נשמע ישראל בכר מדבר נגד בני גנץ, עוררו סערה • 'כיכר השבת' חשף את זהות הרב המקליט, וכעת מסבירים מקורביו את הצעד החריג בו נקט: 'איש ממשתתפי השיחה לא הופתע' (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב "הרצאות של הרב גיא חבורה שליטא")

שבוע אחרי סערת ההקלטות: מקורבי הרב גיא חבורה, האיש שנחשף ב'כיכר השבת' כי הוא שהקליט את היועץ הבכיר ישראל בכר כשאמר שאסור ליו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, לכהן כראש ממשלה - מוסרים לראשונה את גרסתם להקלטות המסעירות.

בין היתר אמר בכר: "זו סכנה גדולה מאוד, הם (צמרת כחול לבן) יגרמו לחוסר החלטה נכונה, יעצרו תקיפה באיראן אם מדינות העולם יחליטו על כך. אין לבני גנץ אומץ לתקוף באיראן, הוא סכנה לעם ישראל".

בתגובה לפרסום, סיים בני גנץ את העסקתו של היועץ, שעמד מאחורי הקמת מפלגת 'כחול לבן', והתחוללה סערה גדולה במערכת הפוליטית.

כעת, מוסרים מקורבי הרב חבורה את גירסתם לאירוע. "היועץ ישראל בכר הוא גיבור ישראל אשר חשף את האמת בדם ליבו, רבים מעם ישראל חייבים לו את חייהם על מעשה זה", אומרים המקורבים.

באשר למפגש עם הרב הם טוענים כי "היועץ ישראל בכר פנה בעצמו ומצידו כמה וכמה פעמים בבקשה להיפגש עם הרב. בפגישות אלו ישראל בכר והרב נדרשו למציאת הדרך הנכונה לחשוף את האמת המטלטלת שחשוב שתובא לידיעת עם ישראל".

על תוכן ההקלטות הם אומרים כי "בשל אהבתו הרבה של הרב את ישראל בכר והערכתו הרבה אליו, הקפיד הרב מאוד שנושאים אחרים, שעלו בשיחות של ישראל עם הרב, שאין להם קשר לשמירת עם ישראל ביטחונו, לא יצאו מבין כתלי חדר שיחתם".

"מה שפורסם הוא רק מה שחשוב להביא לידיעת הציבור למען בטחון האומה והינו חלקיק ממהות הדברים שנשמעו באשר לסכנה לביטחון המדינה, כפי דבריו של ישראל בכר. יודגש כי איש ממשתפי השיחה לא הופתע מפרסום תוכנה".

לסיום מקורבי הרב מבקשים לציין כי ישראל בכר הוא גיבור האומה והוא ראוי להוקרה שבח ותמיכה בכל דרך על מעשהו הנאצל למען עם ישראל.

מקורבי היועץ ישראל בכר מסרו בתגובה ל'כיכר השבת': "התגובה למעשה הנבלה הנפשע והחמור: אָרוּר מַכֵּה רֵעֵהוּ בַּסָּתֶר וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן".

כזכור, 'כיכר השבת' חשף, כיצד בוצעו ההקלטות ומי עומד מאחוריהן: הרב גיא חבורה, העומד בראשות ארגון 'אורות של תקווה' למען ילדים חולי סרטן, קיבל לאחרונה את היועץ האסטרטגי ישראל בכר לשם מתן ייעוץ בעניינים אישיים.

יצויין כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הכחיש בריאיון ל-ynet מעורבות בבישול הקלטת השיחה של ישראל בכר. אלא שערב הבחירות נחשף ב'ערוץ 12' הקלטת שיחה בין נתניהו לרב גיא חבורה, מה שמעיד על כך שנתניהו ידע מההקלטות של יועצו של בני גנץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר