חצה קו אדום

איווט ליברמן מסביר: למה אני נגד נתניהו?

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו הסביר מדוע הפך ליריבו הפוליטי של ראש הממשלה: "הוא עומד מאחורי שבע תלונות אנונימיות נגדי ונגד ילדיי, בקודים שלי זה חטא שאין עליו מחילה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בחדשות סוף השבוע פרסמה הערב (מוצ"ש) דנה ויס את ההסבר של איווט ליברמן, מדוע הפך ליריבו הפוליטי של בנימין נתניהו.

בשיחות עם מקורביו אמר איווט: "נתניהו חצה קו אדום. ב-2019 הוגשו 7 תלונות נגדי ונגד ילדיי במשטרה בפרקליטות וברשויות המס. 5 אנונימיות ו-2 על ידי העיתונאי יואב יצחק. ברור לי שמאחורי כל המהלך הזה עומד נתניהו ומקורבו עו"ד עמית חדד באמצעות החוקר הפרטי רפי ויצמן".

"בקודים שלי מדובר בחטא שאין עליו סליחה ומחילה גם לא ביום כיפור. כדאי להפסיק לשלוח לי שליחים מטעם הליכוד - המחשבה שאשב עם נתניהו היא אשליה חסרת סיכוי".

בהמשך, התייחס ליברמן לחוקים שנועדו למנוע מנתניהו לכהן תחת כתב אישום ולהגבלת כהונת ראש ממשלה לשתי קדנציות. "ברור שיש קושי לחוקק את החוקים האלה נגד נתניהו בזמן קצר אבל הודעת התמיכה בהם נועדה לעצור את הדה-מורליזציה במחנה מתנגדי ביבי. ואכן המהלך הזה גרם למפנה והבהיר שהפעם יש סיכוי להחליף את נתניהו ולהרכיב ממשלה בלעדיו כמו שהתחייבתי".

"הכי חשוב כעת לוודא שגנץ יקבל את המנדט ולהחליף את יו"ר הכנסת, ולקחת בחזרה את הוועדה המסדרת ואז הדברים יתחילו לקרות מעצמם".

ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה לפרסום: "זהו שקר וכזב. ליברמן ממשיך עם השקרים ההזויים שלו. לא היו דברים מעולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר