השרים תקפו

"לשלוח לפסיכיאטר": התגובות לממשלה המתוכננת

רצונו של אביגדור ליברמן לתמוך בממשלה שתישען על הרשימה הערבית המשותפת, זאת כדי להדיח את נתניהו מכהונתו, הובילה את שרי הממשלה למתקפה חזיתית (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
דבריו של השר אלקין (צילום: עטרה גרמן, סרוגים. תמונה: Flash90)

כוונתן של הסיעות כחול לבן וישראל ביתנו לחבור לרשימה הערבית המשותפת כדי להפיל את נתניהו ולכונן ממשלה חדשה, עמדה במרכזה של ישיבת הממשלה שנערכה היום (ראשון).

בפתחה של הישיבה, תקף ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "בחג הפורים הזה, המסכות נפלו עוד לפני החג". גם שרים בממשלה החליטו לחרוג ממנהגם, ויצאו בזה אחר זה למסור הצהרות לתקשורת בנושא זה.

כך שר החינוך רפי פרץ (ימינה), שאמר: "אנחנו, בלוק הימין, חזק. הדבר שהכי כואב לי, הוא שכחול לבן עושים צעד חמור ביותר בעיני, של רצון להליכה עם הרשימה המשותפת - רשימה תומכת טרור, שמבזה את חיילי צה"ל וקוראת להם פשעי מלחמה. אני קורא לגנץ ולהאוזר להתעשת; לא יכולה להיות ממשלה כזאת”.

השר זאב אלקין (הליכוד) תקף: "מי שהחליטו לשבור את הקווים האדומים ואת ההבטחות, ולהקים ממשלה שתהיה תלויה באחמד טיבי, אני מאחל להם בהצלחה... יש פה החלטה תמוהה ביותר של אביגדור ליברמן, ששכנע אותנו במשך שנים רבות שחברי כנסת מהרשימה המשותפת הם האיום שלנו”.

"מי שרוצה להקים ממשלה מתמיכה של טיבי וליברמן בו זמנית, מבחוץ, במצב הנוכחי שהמדינה נמצאת בו, אני יכול לשלוח אותו לפסיכיאטר", הוסיף.

השר צחי הנגבי, שנשאל האם אתם בדרך לאופוזיציה, השיב: "אנחנו תמיד נהנים באופוזיציה ואם נצטרך - נהנה. זה אומר, שבני גנץ הפך להיות עבד נרצע של הרשימה המשותפת, ומקים ממשלת מיעוט בחסדי אחמד טיבי ואיימן עודה".

"אם זה יקרה, היא תהיה הממשלה הקצרה ביותר בתולדות המדינה", הביע השר הנגבי את ביטחונו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר