מנזקי הקורונה

מיעוט התיירים: מלון ישראלי ראשון נסגר

מלון של רשת ישרוטל בתל אביב סוגר את שעריו בשל התפשטות נגיף הקורונה, וההנחיות המחמירות של משרד הבריאות שהביאו למיעוט במספר התיירים המגיעים ארצה (חדשות)

(צילום: Tomer Neuberg/ FLASH90)

ההנחיות המחמירות של משרד הבריאות והוראות הבידוד למגיעים מחו"ל, הביאה, כצפוי, במקביל למיעוט החולים בישראל, גם לפגיעה קשה בענף המלונאות.

מלון ישרוטל טאוור נסגר בתל אביב לא יקלוט אורחים בשלב זה, בשל מיעוט התיירים המגיעים ארצה - בשל נגיף הקורונה. כך דווח הערב (ראשון) בכאן חדשות.

בשבוע שעבר דיווחה רשת ישרוטל לבורסה על הפגיעה הצפויה בהכנסותיה בעקבות משבר הקורונה. מלבד בתל אביב, שאר מלונות הרשת מבוססות על ישראלים, ולכן הפגיעה בהם קטנה.

ליאור רביב, מנכ"ל הרשת, אמר בראיון לפספורטניוז, "אני לא זוכר תקופה כזו בענף התיירות בכלל ובפרט בענף המלונות. האויב הכי גדול זו אי הוודאות".

הוא הזהיר כי "אם ייצרו כאן פאניקה וחרדה, מלונות ועסקים עלולים לקרוס, ואז נמצא את עצמנו במצב של סגירת בתי מלון וצמצומים דרסטיים. זו הסיטואציה הכי מאתגרת ומסוכנת לענף התיירות מאז ומעולם. מצב לא מוכר, שאין לנו שליטה עליו".

עם זאת, הוא אופטימי. "אני מאמין שבתוך כמה שבועות עם ישראל יתרגל למצב. אני לא מאמין שאנשים ייתקעו בבתים ולא ייצאו לחופשה. אני מעריך שאנשים יבינו שהמשבר הנוכחי ייקח זמן ואי אפשר להיות בבידוד חודשים ארוכים, אבל נחיה ונראה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר