הצהרת נאמנות

'יהדות התורה': "לא נצטרף לממשלת גנץ"

יהדות התורה סירבה לחתום על מסמך הנאמנות של דרעי, אך יצאה בהצהרת נאמנות משלה לראש הממשלה בנימין נתניהו. בכיר במפלגה ל'כיכר': "הוכחנו כבר את נאמנותנו" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

הבוקר (ראשון), החתים יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מסמך נאמנות של חברי בלוק הימין לראש הממשלה בנימין נתניהו, ביהדות התורה סירבו להצטרף, ויצאו בהודעה משלהם המלמדת על נאמנות לנתניהו והתנגדות לממשלתו של בני גנץ.

בהודעת יהדות התורה נכתב, כי "סיעת 'יהדות התורה' לא תצטרף לממשלה המסוכנת בראשות בני גנץ ותפעל בכל כוחה להביא להפלת ממשלה שכזו אם וכאשר תקום, ולהקמת ממשלה בראשותו של בנימין נתניהו שתשמור על צביונה של המדינה כמדינה יהודית ודמוקרטית".

עוד כתבו ראשי יהדות התורה, כי "סיעת 'יהדות התורה' מתנגדת בתוקף לחוק הפרסונלי שבא בניגוד לרוב עצום בעם שהצביע בעד ראש הממשלה נתניהו להקמת ממשלה. זאת חקיקה אנטי דמוקרטית שאין לה שום מקום בישראל או בשום מדינה דמוקרטית".

בכיר ביהדות התורה הסביר ל'כיכר השבת' מדוע לא הצטרפו במפלגה ליוזמת השר דרעי בחתימה על נאמנות לנתניהו. לדבריו, "אנחנו לא כלי משחק של החתמות. בכל פעם שיחליטו כי צריך להוכיח את נאמנותו נקפוץ בשער?" תוהה הבכיר.

לדבריו, "הוכחנו לכל מערכת הבחירות את נאמנותנו לנתניהו. וגם כעת, רה"מ יודע כמה אנחנו נאמנים אליו, הוא לא זקוק לחתימות שלנו".

כזכור, יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי החתים הבוקר (ראשון) שוב את חברי בלוק הימין מגוש ה-58 על מסמך נאמנות בו מתחייבים לתמוך אך ורק בנתניהו בניסיון הרכבת הממשלה והכנסת ה-23.

במסמך הנאמנות המשותף עליו חתמו במהלך היום חברי הבלוק, מתחייבים החברים לא לתמוך בממשלה בראשות יו"ר "כחול לבן", ח"כ בני גנץ.

במסמך נכתב כי חברי הכנסת מתנגדים בתוקף לממשלת מיעוט ‏שנתמכת על ידי חברי כנסת התומכים בטרור והמתנגדים למדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי.

עוד נכתב במסמך כי "ממשלה כזאת תהווה סכנה מיידית וברורה למדינת ישראל. אנחנו קוראים לכל חברי הכנסת שתומכים במדינת ישראל לא לתת יד לממשלה מסוכנת כזאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר