מצמרר וכואב

כך עודכנו האחים על פטירת יהושע בוים ז"ל

סכנת נפשות! שעה קלה לאחר שהבחור יהושע בוים ז"ל התמוטט בישיבה באלעד, השמועה על מותו הגיעה לאוזני אחיו הלומדים בישיבת 'תושיה' בתפרח, וההלם היה רב (בארץ)

יענקי כץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi /Flash90)

שעה קלה לאחר שהבחור יהושע בוים ז"ל התמוטט בישיבת "תורה בתפארתה" בה הוא למד, השמועה הגיעה אל האחים שלו הלומדים בישיבת תפרח, שם היה מי שבישר להם זאת בדרך כואבת שמעצימה את הטרגדיה ואף עלולה להיות סוכנת.

אמש (ראשון) התמוטט הבחור יהושע בוים ז"ל באופן פתאומי בעיצומה של ארוחת הערב בישיבת 'תורה בתפארתה' באלעד. לאחר כחמישים דקות של החייאה הוא נפטר עם הגיעו לבית חולים 'בילינסון'.

מרגע פטירתו התנהל קרב של ממש מול המשטרה, שכן החוקרים בתחנת ראש העין התעקשו לבצע נתיחה של הגופה לצורך בירור נסיבות המוות שכן מדובר בבחור צעיר שהתמוטט לפתע בישיבה.

מנגד, המשפחה שיגרה למשטרה מסמכים רפואיים המוכיחים רקע לבבי ארוך שנים. לאחר התערבות כמה גורמים, בהם ח"כ אורי מקלב ואחרים, במשטרה הסכימו לוותר על הנתיחה והגופה לא הועברה למכון באבו כביר.

ל'כיכר השבת' נודע כי ליהושע ז"ל שני אחים בישיבת 'תושיה' תפרח, ודבר פטירתו נודע להם בצורה מצמררת המלמדת על רמת הזהירות הנדרשת בפרסום שמות הנפטרים.

מתברר כי השמועה על הבחור שהתמוטט בצירוף שמו המלא הגיעה לישיבת תפרח כבר סביב השעה 22:00 בלילה, ואחד מבחורי הישיבה שאל את אח הנפטר האם מדובר בקרוב משפחתו.

הבחור שישב ולמד באותה העת החוויר ורץ לעדכן בעדינות את האח הנוסף, תלמיד שיעור א'. יחד הם התקשרו לאביהם מהטלפון הציבורי והאב אישר בפניהם כי עודכן על הבשורה הקשה וכי מדובר אכן באחיהם יהושע ז"ל, שנפטר בפתע פתאום.

מיד לאחר השיחה עם האבא, הגאון רבי ברוך לוין, ר"מ הישיבה, שמבין בדברים אלו, ישב עם הבחורים במשך שעה וחצי והרגיע אותם.

הרב לוין אף אמר כי הצורה שבה הבשורה נאמרה לאחים זה היה קרוב לפיקוח נפש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר