תיעוד כואב

מסע הלוויתו של יהושע בוים ז"ל: 'תוכל לראות את השמים'

חבריו הרבים של יהושע בוים ז"ל, בחור הישיבה בן ה-19 שנפל מולם לפתע בחדר האוכל, נפרדו ממנו בבכי, ושמעו את דברי ההספד המצמררים של אביו ואחיו השכולים. מסע הלוויה • תיעוד כואב (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: אשר. מ)

מאות מבחורי ישיבת 'תורה בתפארתה' ותושבי העיר אלעד השתתפו היום (שני) בהלווייתו של הבחור החשוב יהושע בוים ז"ל, תושב ירושלים, שנפטר אמש בפתאומיות.

כזכור, יהושע בן ה-19 התמוטט בחדר האוכל בישיבה, מול עיני חבריו, וכל ניסיונות ההחייאה הממושכים שביצעו בו מתנדבי ההצלה שהוזעקו למקום במהירות, לא הצליחו, ומותו המצער נקבע.

במסע הלוויה רווי היגון נפרדו ממנו בכאב בני המשפחה השכולה. וכך סיפר עליו אביו, בבכי: "בכל דבר של ספק וחומרה, הוא היה שואל אותי ואת הרבנים בישיבה. הוא ידע איך לעשות הכל בצורה ברורה ועדינה, מבלי לפגוע במישהו".

"לפני פסח הוא תמיד היה שואל אותי כמה שעות צריך שהוא יעזור בבית, וכך הוא היה מחשבן ומסדר את השעות שהוא יספיק גם ללמוד תורה".

האח ספד ליהושע ז"ל: "עכשיו אתה תגיע בסולם גבוה גבוה, ותוכל לראות את השמים. זו היתה השאיפה שלו כל החיים: לטפס בסולם, גם כשקשה, ולהגיע גבוה".

עוד נפרדו ממנו רבניו, ראש הישיבה הגאון רבי יעקב סטפנסקי, המשגיח הגאון רבי נח פלאי, והר"מים הרב אפרים רוטשילד, הרב רפאל גפן והרב מתתיהו זאב שציגל.

יצוין, כי בפעילותם של הרב חנניה צ'ולק מ'עזר מציון', ראש המחלקה המשפטית בזק"א מיכאל גוטווין ולשכת ח"כ אורי מקלב, שוחררה גופת המנוח ללא נתיחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר