בהלת הקורונה

ישראל מתמגנת: תימנע כניסה לבתי אבות

כחלק מצעדי המנע על מנת למנוע את המשך התפשטות נגיף הקורונה בישראל, הורה משרד העבודה הרווחה על שורת צעדים, בהם אי כניסת אורחים לבתי אבות ודיור מוגן (אקטואלי)

(צילום: Anna Kaplan/ Flash90)

המאמץ למניעת התפשטות נגיף הקורונה: משרד העבודה והרווחה מרחיב את ההנחיות למסגרות שבפיקוחו והורה על מניעת כניסת אורחים לבתי אבות ודיור מוגן.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות והמועצה לביטחון לאומי הורה משרד העבודה והרווחה לבתי אבות ובתי הדיור המוגן, להימנע לחלוטין מהכנסת אורחים בשעריהם.

מפגשים עם מבקרים ובני משפחה צריכים להתקיים מחוץ לשערי המסגרת ובתנאי שהמבקר עצמו לא נמצא בבידוד ולא נחשף בעצמו לאנשים שנמצאים בבידוד.

כמו כן קובעות ההנחיות כי הנהלת בתי האבות צריכה לוודא שספקים ייכנסו רק לאחר שנבדק כי איש מהם או מבני משפחתם אינו חייב בבידוד על פי הנחיות משרד הבריאות.

שר העבודה והרווחה, אופיר אקוניס התייחס להנחיות ואמר: "למען בריאותכם, בריאות בני המשפחה בכל הגילאים וכדי שישראל תתמודד באחריות ובנחישות בנגיף המתפשט - נא יישמו את ההוראות".

הנחיות משרד העבודה והרווחה מתייחסות גם לאפשרות שלמרות כל אמצעי הזהירות אחד הדיירים יהיה חייב בבידוד.

במקרה כזה מונחים בתי האבות להקצות אזור למבודדים שבו יוכל לשהות הדייר ללא מגע עם הדיירים האחרים או עם אנשי הצוות. כמו כן הונחו צוותי המסגרות להקפיד הקפדה יתרה על כללי ההיגיינה שפרסם משרד הבריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר