פייק ניוז!

אשת חולה בנגיף הקורונה: 'מאיימים על חיי'

חסידת חב"ד שבעלה מאושפז בבית החולים לאחר שנדבק בנגיף הקורונה חושפת בפוסט שפרסמה את האיומים שספגה לאחר שאנשים הפיצו כי הדביקה אנשים נוספים (אקטואליה)

תמונת אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

רבקה, אשתו של חסיד חב"ד מהיישוב עינב שנדבק בנגיף הקורונה, פרסמה פוסט כאוב בחשבון הפייסבוק שלה, עם תיאור על מה שעובר עליה מאז נודע לה כי בעלה, נהג אמבולנס במד"א, הפך לנשא של הנגיף.

לפניכם הפוסט במלואו, בתקווה שאנשים יבינו כמה חשוב לא להפיץ ולא להאמין להודעות שווא הרצות בקבוצות השונות

"היי, זו אני. זו שסיפרו לכם בחדשות שהלכה לבקר את בעלה החולה קורונה בבידוד ואז הסתובבה בכל מקום אפשרי כדי להדביק אתכם.

אממה למרות מה שסיפרו לכם, לא הלכתי לבקר אותו מעולם... הוא גם לא היה בבידוד כשנפגשנו. אה , גם לא בילינו בסקי באיטליה, או חזרנו מחופשה מפנקת בתאילנד. בעלי, חולה מספר 29, הוא נהג אמבולנס.

במוצאי השבת לקחתי אותו לבית הרפואה, כשהבנו שדלקת הריאות שלו מחמירה. שם הועלתה לראשונה המילה 'קורונה', ומיידית - הוא נלקח מאיתנו לבידוד ונאסר עלינו כל מפגש עמו.

שני אנשי אבטחה הגיעו לשלוח אותנו הביתה לבידוד, אותי ואת שני ילדיי. ושם, בבידוד, נשארנו עד הרגע שבו קיבלנו טלפון בו נאמר לנו כי כולנו חולים. רק אז פגשתי את בעלי לראשונה מאז שהתבשרנו שהוא חולה, כשאנחנו כולנו תחת אותו הסטטוס בדיוק...

מאז פורסם המקרה, פירסמו את כל המקומות בהם ביקרתי ביום חמישי האחרון, אז כאמור לא ידעתי בכלל שמישהו מאיתנו חולה. זה לא הפריע לאנשים לקרוא לי בשמות גנאי ולהאשים אותי באישומים נוראיים.

במהלך 48 השעות האחרונות אני סופגת טלפונים אנונימיים, איומים על חיי וטענות קשות מצד אנשים שאני לא מכירה, ומפה - ממתקן הבידוד בבית החולים ובשארית כוחותיי אחרי התופת שאנחנו עוברים - אני מבקשת להעביר פה מסר אחד חד וברור לעם ישראל.

לא הקורונה תהרוג אותנו. כי אם הלשון הרע.

תנו לי לספר לכם מי זה בעלי.

בעלי הוא נהג אמבולנס מזה 10 שנים. כל כולו נתינה ללא הבדלי גזע ודת. מאז ומעולם פעל למען בריאות הציבור, והנחיות משרד הבריאות הינם נר לרגלנו בבית.

עכשיו תראו. אין לי ציפייה מהעיתונות שלא תעשה שימוש באיזה כותרת צהובה מפוצצת כזו שתזכה אותי במטר ברכות מטוקבקיסטים... באמת שלא.

אבל כן יש לי ציפייה מכם. עם ישראל. שיפעיל דקה שיקול דעת. שינשום רגע בתוך כל הפניקה חסרת הפרופורציה הזו שנכנסנו אליה מבלי שנבחין בין רע לטוב. מבלי שנלמד זכות.

עם ישראל יקר ואהוב שלי, האם עולה בדעתכם כי אדם שאובחן חולה קורונה ידביק במכוון אנשים? עזבו אנשים. את דמו, את בשרו, את משפחתו הקרובה?

מה קורה לנו? האם ירדנו מהפסים לגמרי?

האם ההיסטריה הופכת אותנו כבר למטומטמים לגמרי?

אז היי כולם, אני רבקה. והיום אני אומרת לכם בגאווה: אני אשתו של האיש שיתכן והוביל חולה קורונה ללא כל מיגון כי זה המחיר שהוא משלם מזה שנים, כדי להגן ולשמור על עם ישראל.

והיום, הוא ומשפחתו משלמים מחיר כפול בגלל השליחות שבחר. ואנחנו עדיין שלמים על המחיר הזה, כי ביום שיואל בחר בשליחות הזו ידענו כי זו השליחות של כולנו.

למען עם ישראל.

והעיקר, והעיקר. לא לפחד כלל.

והאמת והשלום אהבו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר