מפחית הידבקות

כך תכינו בבית תכשיר לחיטוי הידיים

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, מומחים ממליצים ​​לשטוף את הידיים בתדירות גבוהה ותכשירים לניקוי נחטפים מהמדפים. כך תכינו אחד כזה בבית. אל דאגה, זה פשוט לגמרי (נקיון וארגון, קורונה)

(צילום: שאטרסטוק)

עונת הקור והשפעת, יחד עם התפשטות נגיף הקורונה, העלתה את הפופולריות של מוצרים לניקוי ידיים שאינם דורשים שטיפה, אשר אזלו מהמלאי בכמה חנויות או שמחירם עלה. וכעת, כאשר המרכז האמריקני לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) המליץ ​​לשטוף את הידיים בתדירות גבוהה יותר, אין ברירה אלא להכין אחד כזה בבית.

כמה דברים שכדאי לזכור: כדי שתכשיר חיטוי הידיים יהיה אפקטיבי באמת בהריגת חיידקים, הוא חייב להכיל לפחות 60 אחוז אלכוהול. נסו להיצמד ליחסים המפורטים להלן, אך אל תהססו להתאים אותם לכמויות שאתם צריכים ומכיוון שג'ל ניקוי הידיים הביתי הזה מכיל כל כך הרבה אלכוהול, עדיף לשמור אותו בכלי אטום, מחוץ להישג ידם של ילדים.

בעוד שטיפת ידיים עם סבון ומים עדיפה על שימוש בתכשיר חיטוי, היא עדיין אלטרנטיבה נהדרת לזמנים בהם אינכם יכולים להגיע לכיור או רוצים לוודא שהידיים שלכם נקיות במיוחד. כך תוכלו ליצור חומר ניקוי לידיים שתוכלו לשמור בבית, במשרד או בכלי קטן בארנק.

מה אתם צריכים:

1/3 כוס ג'ל אלוורה (ניתן להשיג ברוב בתי המרקחת), 2/3 כוס אלכוהול 99%, מיכל עם מכסה אטום למים, משפך קטן (לא חובה), שמנים אתריים (לא חובה).

הערה: אם אינכם מוצאים אלכוהול 99%, ייתכן שתצטרכו להתאים את היחס למעלה כדי לוודא שהתערובת מכילה לפחות 60 אחוז אלכוהול.

בצעו את השלבים הבאים:

1. ערבבו יחד את ג'ל האלוורה והאלכוהול יחדיו, עד לשילוב מלא.

2. אם תרצו, תוכלו להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי, כמו לבנדר (פשוט בדקו תחילה את רגישות עורכם).

3. בעזרת משפך, העבירו את התערובת לבקבוק או מיכל עם מכסה מאובטח. כשמשתמשים בחומר חיטוי הידיים, מניחים אותו על כף יד אחת ומשפשפים את כל פני השטח של שתי הידיים עד לייבוש מוחלט.

הרחיקן את הבקבוק מהישג ידם של ילדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר