"דוהר לממשלת מיעוט"

'הליכוד': גנץ מסרב להגיע לפגישה עם נתניהו

במפלגתו של ראש הממשלה תוקפים את יו"ר 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ, וטוענים כי הוא מסרב להגיע לפגישה עם רה"מ בנימין נתניהו: "גנץ דוהר לממשלת מיעוט שתלויה בבל"ד" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
גנץ ונתניהו (צילום: גילי יערי ודוד כהן - פלאש 90)

במפלגתו של ראש הממשלה תוקפים את יו"ר 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ, וטוענים כי הוא מסרב להגיע לפגישה עם רה"מ בנימין נתניהו: "גנץ דוהר לממשלת מיעוט שתלויה בבל"ד".

בהודעה שפרסמו בליכוד נאמר: "בזמן שראש הממשלה נתניהו מנהל משבר עולמי ולאומי חסר תקדים בצורה האחראית והשקולה ביותר, גנץ דוהר לממשלת מיעוט שתלויה בבל"ד, היבא יזבק ותומכי טרור וזאת במקום להצטרף לממשלת חירום לאומית שתציל חיים".

"כחול לבן שיקרו לבוחרים שלהם במצח נחושה עד לרגע סגירות הקלפיות", תקפו בליכוד: "הם הבטיחו לא להקים ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת וזה בדיוק מה שהם מנסים לעשות כרגע במהלך ציני שהוא פגיעה אנושה בדמוקרטיה וברצון העם".

לדבריהם: "מאז יום חמישי גנץ מסרב להגיע לפגישה עם ראש ממשלת ישראל. גנץ מסרב לנהל משא ומתן ומסרב להכיר במציאות ובתוצאות הבחירות: הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר בפער משמעותי מכחול לבן ו-2.5 מיליון אזרחים הביעו תמיכה חד משמעית בנתניהו לראשות הממשלה".

"הגיע הזמן להתעשת ולגלות מנהיגות ואחריות", קראו בליכוד לבני גנץ והוסיפו: "זה הזמן לממשלת חירום לאומית שתפעל למען אזרחי ישראל ותדאג להצלת חיים.

"ראש הממשלה חוזר ואומר לבני גנץ: 'חזור מסירובך ומהציניות שאתה נוקט כלפי אזרחי ובוא עכשיו לפגישה איתי ובמקביל נקיים פגישה בין צוותי המו״מ כדי להקים ממשלה. עם ישראל מצפה לזה. חבל על כל רגע'".

מוקדם יותר היום תקף ח"כ גנץ את נתניהו ואמר: "נתניהו, אל תעשה סיבוב על הגב של אזרחי ישראל. מי שרוצה אחדות לא דוחה את המשפט שלו ב-1:00 בלילה ולא שולח "מתווה אחדות-חירום" לתקשורת, אלא שולח את צוות המו"מ לפגישה.

"בשונה ממך, אני אמשיך לגבות כל פעולה נכונה של הממשלה ללא כל שיקול פוליטי. כשתהיה רציני - נדבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר