"זה לא משחק"

דרמה בישוב החרדי: יולדת חרדית נדבקה בקורונה

רבים ביישוב החרדי טלז סטון הסמוך לירושלים, נמצאים כבר בבידוד בשל מגע עם חולי קורונה, הערב מתברר כי אישה שילדה לפני כמה שעות חולה אף היא בנגיף (עדכוני קורונה)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בשעה האחרונה התגלתה חולה נוספת מהישוב החרדי טלז סטון (קרית יערים), מדובר ביולדת שילדה ממש לפני כמה שעות, ובדיקות שנלקחו בחדר לידה חזרו עם חשד לקורונה, חשד שאומת בשעה האחרונה. זו החולה השביעית בישוב הקטן.

כזכור במוצאי שבת התברר, כי משפחה בישוב קרית יערים בת 6 נפשות נדבקו כולם בקורונה, המשפחה הסתובבה בישוב ביום הפורים ויצרה פאניקה גדולה מאוד בישוב ועשרות רבות שנכנסו לבידוד.

ראש מועצת קרית יערים יצחק רביץ מאשר את הפרטים ומסר, כי "בשעות הקרובות תצא הודעה ממשרד הבריאות. בשם משרד הבריאות אני פונה ומבקש בכל לשון של בקשה, כל מי ששהה במקומות שפורסמו בימים האחרונים, שיכנס לבידוד ביתי בלי שום הוראת היתר".

רביץ הוסיף "זה לא משחק, ואנחנו חייבים לקחת ברצינות את הדברים. זו הדרך היחידה למגר את המגיפה. אם ישמר הבידוד ובכלל אם נשמור על הכללים שפרסם משרד הבריאות, נוכל לעצור את המגיפה"

תיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת' מגלה כי התושבים אכן שומרים על הבידוד, ומנין תפילת מנחה נערך הערב כשהאברכים מצטרפים למנין דרך מרפסות הבניין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר