"יוצאים" לעבודה כרגיל

בעקבות ההנחיות: מרכז כיוון מעניק שירות מקוון

גם המשק הישראלי עשוי להיכנס למצב בעייתי בעקבות משבר הקורונה, אך זה לא מחייב לצמצם את פעילות ההכוון התעסוקתי בעידן האינטרנט (תעסוקה, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

יחד עם הקריסה הצפויה של הכלכלה העולמית, גם המשק הישראלי עשוי להיכנס למצב בעייתי בעקבות משבר הקורונה. מערכת החינוך הושבתה כליל, עובדים רבים הוצאו לחופשה כפויה ובעלי עסקים נאלצו לסגור את שעריהם.

המצב המורכב הוביל את מנהלי מרכז כיוון – מרכז ההכוון התעסוקתי הגדול לחרדים, יחד עם משרדי הממשלה האחראיים על פעילות המרכז, להחלטה שלא לצמצם את פעילות ההכוון התעסוקתי ולספק לפונים פתרונות חלופיים ויצירתיים להמשך שירותי המרכז.

בימים אלה, לצד המשך הפעילות השוטפת שמתנהלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות, נערכים במרכז להפעלה של שירותי המרכז מרחוק, כך שעובדי המרכז יעניקו שירותי ייעוץ והכוון תעסוקתי באמצעים דיגיטליים מהבית.

אך כמובן, לאור ההנחיות שמתירות שהות של עד עשרה נוכחים בחדר אחד, ממשיכים במרכז כיוון להעניק פגישות ייעוץ ואבחונים שמתבצעים אחד על אחד. בנוסף ייערכו סדנאות הכנה לראיון עבודה, כתיבת קורות חיים וסדנאות דומות בקבוצות של עד עשרה משתתפים בתיאום מראש בלבד.

גם לשוהים בבידוד, מציעים במרכז כיוון להתחבר לשירותי המרכז באמצעים דיגיטליים כמו תוכנת זום ותוכנות ללמידה מרחוק, ולהצטרף ללימודי אנגלית והרצאות בתכנים אקטואליים לעובדים ומחפשי עבודה.

לדברי יחיאל אמויאל מנכ"ל 'מרכז כיוון': "כמרכז ההכוון התעסוקתי המוביל, אנו מחוייבים לפונים אלינו גם בזמני משבר. כל שירותי המרכז עומדים לרשות מחפשי העבודה וגם מעסיקים שמעוניינים בייעוץ כיצד להתמודד עם קליטת עובדים או עם עובדים קיימים, זוכים אצלנו למענה מקצועי. אנו נערכים להפעיל פלטפורמות דיגיטליות חדשניות, כדי להגיע לקהלים רחבים יותר ולהעניק שירותים אפילו למחפשי עבודה שנמצאים בבידוד".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר