נערכים לתרחיש קיצון

נאבקים בקורונה! קחו חלק במלחמה נגד הנגיף

הנגיף המתפשט במהירות, מקרב את תרחיש האימה בו כונני מד"א נקראים למקרי חירום, ונתקלים בחוסר אפשרות לתת מענה מפאת חוסר בצוותים המצוידים בתיק הצלה ומיגון מלא (בריאות)

כיכר בשיתוף מד"א | כיכר השבת |
מוקד החירום הלאומי המשולב (צילום: יח"צ)

הנגיף מתפשט במהירות רבה, מאות אלפי ישראלים נכנסים לבידוד, העומס בבתי החולים הולך וגובר ועל פי התרחישים כל המרכזים הרפואיים עומדים להגיע לתפוסה מלאה.

תרחיש האימה של כונני מד"א הוא קריאה למקרה חירום רפואי בבית אשר דייריו בבידוד, וחוסר אפשרות לתת מענה מפאת חוסר בצוותים המצוידים בתיק הצלה ומיגון מלא.

במד"א לא מחכים ומחליטים להיכנס לכוננות גבוהה ולהרחיב מיידית את מערך התגובה, על מנת לאפשר לכונני מד"א להעניק סיוע רפואי מציל חיים לכל אחד ואחד, גם לחולים ולמבודדים בביתם.

כבר בימים אלה נערכים במד"א לתכנית חירום לאומית שתיתן מענה רפואי לשוהים בבידוד, בעלות של 13 מיליון ש"ח!

מד"א מתכוננת לפריסה מיידית של 3,000 חובשים ופרמדיקים בכל רחבי הארץ, אשר יצוידו בתיקי כונן הכוללים: מכשיר החייאה, מנשם, בלוני חמצן, תרופות וציוד הגנה, שיאפשרו להעניק טיפול רפואי מציל חיים, מבלי לסכן את הצוות הרפואי.

אבל, עלות כל תיק לכונן מד"א היא 4,700 ₪! ולכן יוצאים ידידי מד"א בקמפיין גיוס המונים וקוראים לכל אחד ואחת מכם, להיות שותפים במאמץ הלאומי ולסייע במימון תיקי הכונן עבור צוותי מד"א.

מצב החירום מחייב אותנו, האזרחים, לקחת אחריות על חיינו ולסייע למד"א להיערך עבורנו לכל תרחיש, בשביל החיים שלנו ושל יקירינו. זה עניין של חיים ומוות!

תרמו עכשיו>>

--

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר