פרסום ראשון

הוראות הבידוד: שוטרים פשטו על ישיבת 'באר התלמוד'

כוח משטרה הגיע הערב לישיבת 'באר התלמוד' בירושלים, שם שהו כמאה בחורים בתוך היכל הישיבה בזמן ה'סדר' • השוטרים הזהירו את הבחורים ושוחחו עם ראש הישיבה (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי יהודה כהן (צילום: באדיבות המצלם)

כוח משטרה הערב (שני) להיכל ישיבת 'באר התלמוד', בשכונת גאולה בירושלים, שם שהו כמאה בחורים בזמן ה'סדר' בבית המדרש המרכזי.

לדברי אחד הנוכחים בישיבה, השוטרים שוחחו עם הבחורים וביקשו להפקיד על המגבלות של משרד הבריאות.

"בבוקר הזהירו את הבחורים להתפזר לקבוצות של עשרה-עשרה בחדרי השיעורים", מספר תלמיד בישיבה: "אבל משום מה בסדר ערב זה השתנה והבחורים נכנסו בקבוצה גדולה להיכל בית המדרש המרכזי".

כזכור, אתמול התייחסו במשטרה לביקורים בהיכלי הישיבות החרדים ואמרו: "משטרת ישראל מסייעת כל העת למשרד הבריאות בביצוע אכיפה בכל רחבי הארץ בגין הפרות צו בידוד והתקהלות אסורה.

"מעבר לביצוע פעילות אכיפה יזומה, כל דיווח או מידע המתקבל במשטרה על התקהלות אסורה והפרת תנאי בידוד נבדק ומטופל בהתאם".

במשטרה הדגישו: "במקומות שונים ברחבי הארץ התקיימו היום לימודים בישיבות בניגוד להנחיות משרד הבריאות והנושא מצוי כעת בטיפול מול ראשי הרשויות הנוגעות והמנהלים של אותם מוסדות באמצעות משרדי הממשלה הנוגעים בדבר.

"משטרת ישראל קוראת לציבור כולו ללא יוצא מן הכלל, לקיים את הנחיות משרד הבריאות כלשונם ולא לחשוף את הציבור לסכנה בריאותית. נמשיך בביצוע פעילות אכיפה ככל שידרש במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

מישיבת 'באר התלמוד' נמסר: "אכן משטרת ישראל ביקרה בישיבה ונהגה בכבוד רב כלפי בני הישיבה ורבניה ולא היה עימות כל שהוא בין המשטרה לבננו.

"הישיבה נוהגת לפי הוראות המשטרה ומשרד הבריאות וחילקה את בני הישיבה כמתבקש. אנו מעריכים רבות את עבודת משטרת ישראל שוטריה ומפקדיה ומודים להם על שיתוף הפעולה ומוקירה במיוחד את זה שהשוטר שהגיע למקום הינו מהמגזר החרדי שמחד ביצע את תפקידו כמתבקש ומאידך נהג בכבוד רב כלפי הישיבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר